Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@04:40:36 GMT

رویکرد متفاوت شهرداری صدرا در دهه دوم محرم

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۴۲۸۴

رویکرد متفاوت شهرداری صدرا در دهه دوم محرم

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا گفت: شهرداری این شهر با اتخاذ رویکرد هنرمندانه و اجرای برنامه‌های متفاوت، برای بزرگداشت دهه دوم عزای حسینی (ع) اقدام می‌کند.

عباس فرج‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در دهه دوم ماه محرم با توجه به شرایط ویژه ایجاد شده در نتیجه شیوع ویروس کرونا و نبود امکان برگزاری تجمعات مردمی، حضور گروه‌های سرود در مجتمع‌های مسکونی و نقاط پرجمعیت شهری صدرا و استمرار ویژه برنامه‌های سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در شرایط قبل از شیوع کرونا، برنامه‌ها به شیوه‌های مرسوم و متمرکز برگزار می‌شد، عنوان کرد: قبلاً شهروندان نیز در این اجتماعات حاضر می‌شدند، اما با توجه به وضعیت خطرناک ایجاد شده و ممنوعیت اجتماعات مردمی، تلاش کردیم تا برنامه‌های فرهنگی و هنری عاشورایی را با رویکردی جدید اجرا کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا گفت: در شرایط فعلی، امکانی فراهم شده تا بتوانیم با حضور در مجتمع‌های مسکونی پرجمعیت، امکانات فرهنگی شهرداری را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

فرج‌زاده ادامه داد: اجرای برنامه در مجتمع ۴۰۰ واحدی باران در فاز ۱، مجتمع ۹۹۲ واحدی غدیر و مجتمع ۷۵۰ واحدی شهید گلبیدی در فاز دو و برخی نقاط عمومی شهر نظیر میدان گل‌ها (فلکه سنگی) در همین راستا انجام شده است.

وی از تولید کلیپ به مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام عزای حسینی در روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: کلیپ‌های تهیه شده از برنامه‌ها به تفکیک مجتمع، در سایت، صفحه مجازی و کانال‌های شهرداری صدرا منتشر خواهد شد.

کد خبر 443954

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهرداري صدرا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد

مس رفسنجان با سرمربیگری محرم نویدکیا بالاخره طعم تلخ شکست را در نیم فصل دوم چشید.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران با برگزاری سه دیدار همزمان از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) پیگیری شد که تیم قعرنشین نفت در آبادان ، کورسوی امید خود را رنده نگه داشت و تیم بدون شکست مس رفسنجان را مغلوب کرد.

مس رفسنجان که اولین شکست خود را با سرمربیگری محرم نویدکیا تجربه کرد، با 31 امتیاز، در رده دهم قرار گرفت. صنعت نفت با وجود این پیروزی، با 19 امتیاز در قعر جدول روزگار می‌گذراند. 

 نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر

گل: علی یوسف (دقیقه 19)

اخطار: طالب ریکانی از صنعت نفت و سجاد شهباززاده از مس اخراج: محمدرضا مهدی‌زاده از مس

دیگر خبرها

  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد