Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@00:44:23 GMT

کلنگ‌زنی ۳ هکتار از باغ‌های لاله در فاز نخست

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۴۳۳۳

کلنگ‌زنی ۳ هکتار از باغ‌های لاله در فاز نخست

شهردار تبریز از کلنگ زنی سه هکتار از باغ های لاله در فاز نخست آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،ایرج شهین باهر در بازدید از باغ‌های لاله با اشاره به اینکه احیای باغ شهر تبریز از اهداف شهرداری و شورای پنجم بوده، گفت: طی سال های گذشته باغهای تبریز در راستای توسعه، درآمد زایی و تغییر کاربری ها متاسفانه از بین رفته و تخریب شده اند که در شورای پنجم برنامه احیای باغ شهر تبریز در دستورکار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه در این دوره از شورا و شهرداری هیچ درخت و فضای سبزی از بین نرفته، اظهار داشت: در این دوره از مدیریت شهری اجازه هیچ گونه تغییر کاربری داده نشده و اگر جابه جایی درختان وجود داشته فضا و محل جدید آن را تامین کرده ایم.

ایرج شهین باهر به تکمیل چند پارک تا پایان ماه جاری در سطح شهر اشاره کرد و افزود: حدود ۴۰ پارک در دوره پنجم شورا احداث خواهد شد که این وسعت از فضای سبز در نوع خود رکورد قابل توجهی محسوب می شود.

او در ادامه سخنان خود به آغاز اجرای سه هکتار از باغات لاله در فاز نخست آن در آینده نزدیک اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه تا وسعت ۳۰ هکتار ادامه خواهد داشت و به صورت فاز بندی عملیاتی شده و تقدیم شهروندان محترم می شود.

ایرج شهین باهر همچنین با اشاره به اینکه جنوب غرب تبریز در حوزه فضای سبز ظرفیت توسعه بیش از این را داشته و از سوی دیگر به لحاظ صنعتی بودن ضروریست توجه ویژه ای به آن شود، اظهار امیدواری کرد که برای حفظ و نگهداری این باغات در این دوره و دوره های بعدی شهرداران تلاش کرده و همت بلندی برای توسعه این پروژه در دوره های بعدی نیز وجود داشته باشد.

شهردار تبریز تاکید کرد: توسعه سرانه فضای سبز، افزایش کیفیت زندگی شهروندان و توجه به سلامت آنها از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری بوده و توسعه فضای سبز در این دوره بیش از فعالیت های عمرانی اهمیت داشته و مورد توجه قرار دارد.

در این بازدید شهرام دبیری رئیس شورای شهر تبریز، محمد علی سلیمی شهردار منطقه هفت، یعقوب غیور معاون خدمات شهری و اجرایی منطقه، نادر خیردوست معاون فنی عمرانی و صالحی مدیر املاک حضور داشته و به بررسی ابعاد مختلف باغات لاله پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز باغ های لاله فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ سرپرست شهرداری بوکان در بازدید از پروژه تفرجگاهی نالشکینه گفت: فعالیتهای عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخشهای مختلف شهرداری آغاز شده است.

امیر احمدی افزود: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرحهای از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

احمدی، ضمن قدردانی از فعالیتهای انجام گرفته در سالهای پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیتهای عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخشهای مختلف شهرداری تأکید کرد.

وی گفت:  همچنین در بازدید از پروژه احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودروهای عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

سرپرست شهرداری بوکان اضافه کرد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت این مسیر در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد
  • معرفی 14 میلیارد تسهیلات توسعه باغ در ساری