Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین مهلت ثبت نام دوره‌های کاردانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی- کاربردی ۹۹، گفت: مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهر‌ماه سال ۱۳۹۹ از روز دوشنبه ۱۰ شهریور ماه آغاز شده است و مقرر بود این مهلت در تاریخ ۱۸ شهریور ماه به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرین آمیزی در ادامه بیان کرد: با توجه به اعلام برخی اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای پذیرش از سوی دانشگاه علمی- کاربردی  و به منظور مساعدت با داوطلبانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام نشده اند فرصتی مجدد فراهم شد. این مهلت تا ساعت ۲۴ امروز، یکشنبه ۲۳ شهریور تمدید شده است تا متقاضیان ثبت نام، براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

او در ادامه بیان کرد: متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کرده اند در صورت تمایل می‌توانند تا ۲۴ امروز، یکشنبه ۲۳ شهریور نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

زرین آمیزی درباره روش گزینش دانشجو بیان کرد: گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی-کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

شرایط ثبت نام

داوطلب متقاضی شرکت در پذیرش باید اقدام‌های زیر را به موقع و در مهلت مقرر انجام دهد:

مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور

 دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان و مطالعه آن

 مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان، برای تهیه کارت اعتباری

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، متقاضیان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ ۳۷۶.۰۰۰ (سیصد و هفتادو شش هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام و هزینه پیام کوتاه، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام کنند.

متقاضی باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش در این دوره و آشنایی با تمامی شرایط و ضوابط پذیرش، با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org  نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. لازم به توضیح است که دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی سال ۹۹ و همچنین نحوه ورود به درگاه برای ثبت‌نام و اقدامات لازم برای انجام ثبت‌نام اینترنتی هم‌زمان با شروع ثبت نام در درگاه این سازمان قرار خواهد گرفت.

دانش‌آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا تاریخ ۹۹/۰۶/۳۱ موفق به اخذ مدرک دیپلم خواهند شد مجاز به انتخاب کدرشته محل هستند. اما چنانچه دانش آموزی احتمال می‌دهد که تا پایان شهریور ماه سال جاری (۱۳۹۹) موفق به اخذ مدرک دیپلم نمی‌شود، توصیه می‌شود ثبت‌نام نکنند؛ در صورتیکه دانش آموزی در یکی از کدرشته محل‌های انتخابی پذیرفته شود، ولی تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۹ موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نشود قبولی او ملغی و اجازه ثبت‌نام نخواهند داشت.

یادآوری‌های مهم

۱) مندرجات فرم تقاضانامه باید دقیق و صادقانه تکمیل شود.

۲) مسئولیت صحت تمامی مندرجات تکمیل شده فرم تقاضانامه به عهده متقاضی خواهد بود.

۳) مندرجات فرم تقاضانامه قابل تغییر نیست، بنابراین متقاضی باید در زمان تکمیل اطلاعات تقاضانامه نهایت دقت را به‌کار گیرد.

۴) در هر مرحله از پذیرش (ثبت‌نام، پذیرفته‌شدن، حین تحصیل در دانشگاه و ...) مشخص شود متقاضی حقایق را کتمان کرده یا واجد شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه نیست،  از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

۵) متقاضی باید پس از پایان ثبت‌نام الکترونیکی (اینترنتی) از تمامی صفحات، پرینت تهیه کرده و نزد خود نگهدارد.

بیشتر بخوانید

ماجرای اعتراض داوطلبان کنکور هنر ۹۹ به نتایج؛ خطری که از بیخ گوش هنری‌ها گذشت زمان و مکان برگزاری آزمون عملی کنکور سراسری هنر ۹۹ اعلام شد جزئیات ثبت نام در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای علمی کاربردی ۳۶ هزار نفر در آزمون استخدامی ثبت نام کردند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علمی کاربردی سازمان سنجش درگاه اطلاع رسانی سازمان دانشگاه جامع علمی دفترچه راهنمای اقدام کنند شهریور ماه ثبت نام ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری

مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه پایان می یابد.   به گزارش ایسنا، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان امروز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.   بر این اساس داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.   داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند؛ ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.   داوطلبان به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری