Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برگزاری المپیک فرصت دوباره‌ای است که خدا در اختیار بچه‌ها قرار داده و آنها به دنبال بهترین و خوش‌رنگ‌ترین مدال هستند. - اخبار ورزشی -

فریبرز عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  در خصوص شرایط ملی‌پوشان در آغاز تمرینات تیم ملی اظهار داشت: خدا را شکر شور و شعف خاصی در هفته نخست تمرینات تیم ملی حاکم بود و اینکه  بچه‌ها پس از 6، 7 ماه دوری از تمرینات مجددا به اردو بازگشته بودند باعث شده بود تا فضای روحی خوبی برای آنها مهیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه فعلا برنامه مسابقات از سوی فدراسیون جهانی مشخص نیست، هدفگذاری خود را در دو بخش آمادگی جسمانی و فنی قرار دادیم.

وی تصریح کرد: در بخش آمادگی جسمانی سعی می‌کنیم با تمرینات استقامتی شرایط پایه‌ای خوبی را برای بچه‌ها فراهم کنیم تا وقتی زمان مسابقات اعلام شد خیلی هدفمند به سمت مسابقات حرکت کنیم، اما در بخش فنی هنوز مجوز تمرینات برخوردی را نداریم و حفظ سلامت بچه‌ها از همه چیز برای ما مهمتر است. در این بخش نیز سعی می‌کنم با توجه به اینکه در 2 سال گذشته ایراداتی داشتیم، اما زمانی برای اصلاح نبود، در بخش اصلاح الگوهای حرکتی و ارتقای مهارت‌ها وقت بگذاریم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص زمان برگزاری این مرحله از اردوی تیم ملی تاکید کرد: اگر در مدت حدود یک ماه‌ای که در اردو هستیم زمان برگزاری مسابقات آینده اعلام شود به صورت مستمر در اردو خواهیم بود، اما اگر اعلام نشود سعی خواهیم کرد تا استراحتی یک هفته تا 10 روزه‌ای داشته باشیم تا بچه‌ها خسته نشوند. تمرین بدون هدف هم خسته کننده خواهد بود و سعی خواهیم کرد تمام شرایط را مدنظر قرار بدهیم تا بچه‌ها تمرین زده نشوند و از لحاظ روحی نیز لطمه نخورند.

عسکری در خصوص اینکه در شروع تمرینات با توجه به تعطیلی 7 ماهه اردوها شاهد افت ملی‌پوشان بوده است، گفت: بدون شک این اتفاق افتاده است و تمرینات انفرادی خیلی متفاوت با تمرینات گروهی است. طبیعی بود که بچه‌ها به خاطر تمرینات انفرادی دچار افت بدنی بشوند. تغذیه اردویی نیز با تغذیه بیرون از اردو متفاوت است و  همین مسئله باعث اضافه وزن بچه‌ها شده بود، اما با شروع اردوها همه چیز به روال طبیعی باز می‌گردد. در همین مدت چند روز نیز بچه‌ها با توجه به اینکه ورزشکاران حرفه‌ای هستند وزنشان به قبل از تعطیلی اردوها بازگشته است و فکر نمی‌کنم مشکلی در این زمینه داشته باشیم. 

وی  در خصوص تاکید مسئولان برگزاری المپیک توکیو بر برگزاری این مسابقات در سال آینده تصریح کرد: خبرهایی که اعلام شد بسیار خوشحال کننده بود و امیدواریم هر چه زودتر با کشف واکسن  مردم دنیا دنیا به زندگی عادی بازگردند. قطعا ما ورزشکار هستیم و تمام تلاش خود را انجام دادیم تا به میدان بزرگ المپیک برسیم و طبیعی است که با برگزاری المپیک تلاش‌هایمان به هدر نخواهد رفت و جای خوشحالی دارد.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بچه‌ها درس بزرگی از اتفاقات اخیر گرفتند و این امکان وجود داشت تا المپیک برگزار نشود و اصلا نیز معلوم نبود بچه‌ها تا المپیک آینده همین شرایط را داشته باشند. برگزاری المپیک فرصت دوباره‌ای است که خدا در اختیار بچه‌ها قرار داده است و آنها عزم خود را برای کسب بهترین و خوشرنگ‌ترین مدال جزم کردند.

عسکری در پاسخ به این سوال که چه شرایط از لحاظ روحی برای ملی‌پوشان فراهم خواهد شد تا حساسیت میدان المپیک روی عملکرد آنها تاثیرگذار نباشد، گفت: با توجه به اینکه در المپیک به عنوان ورزشکار و مربی حضور داشتم و در المپیک دانشجویان و نوحوانان نیز مربیگری کردم، به خوبی فضای المپیک را می‌شناسم و می‌دانم چقدر میدان سختی خواهد بود. در همین جهت برنامه‌هایی را با روانشناس تیم ملی طراحی کردیم تا در ادامه راه بچه‌ها از نظر ذهنی نیز به آمادگی مطلوب برسند.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به عدم برگزاری مسابقات همچنان می‌توان به کسب سهمیه المپیک توسط سجاد مردانی امیدوار بود، افزود: مثالی وجود دارد که ما مسئول انجام تکلیف هستیم نه نتیجه و بر همین اساس در جلسه دو نفره با سجاد مردانی به این نتیجه رسیدیم که مبنا بر گرفتن کسب سهمیه توسط او بگذاریم.  بر همین اساس مردانی با جدیت در اردو و تمرینات حضور دارد و از این جا به بعد هر اتفاقی بیفتد با خدا است. اگر قسمت باشد با سه نماینده در المپیک شرکت و در غیر این صورت سر تسلیم در مقابل قسمت فرود خواهیم آورد.

حسینی: ما ایرانی‌ها در شرایط سخت بهترین نتایج را کسب می‌کنیم/ بعد از قهرمانی تراکتورسازی در جام حذفی دلم شکست


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران تکواندو فریبرز عسکری تکواندو ایران تکواندو فریبرز عسکری برگزاری المپیک ملی پوشان تیم ملی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم

سرمربی تاتنهام باور دارد که تیمش به بازسازی نیاز دارد و در این مسیر باید تصمیمات سختی اتخاذ کند. 

طرفداری | آنژ پوستکوعلو، سرمربی تاتنهام به بازیکنانش گفت که تغییرات بیشتری در راه است. تیم تاتنهام در طول اولین فصل حضور پوستکوعلو نشانه‌های زیادی از پیشرفت را نشان داده بود تا اینکه با سه شکست متوالی، روند پیشرفت آنها متوقف شد.

شکست مقابل چلسی در یکی از دربی های لندن، برخی از کمبودهای موجود در ترکیب فعلی تاتنهام را برجسته کرد، تیمی که عمدتا توسط سرمربیان عملگرا مانند ژوزه مورینیو، نونو اسپریتو سانتوس و آنتونیو کونته ساخته شده است، اما اکنون از آنها خواسته می شود تا سبک بازی هجومی‌تری را ارائه دهند.

پوستکوعلو قبلاًتعدادی از بازیکنان را کنار گذاشته است، هوگو لوریس و اریک دایر در ژانویه جدا شدند، در حالی که ویكاریو، میکی فن ده فن، جیمز مدیسون و برنان جانسون در این فصل به خدمت گرفته شدند. با این حال، تغییرات بیشتری در تابستان رخ خواهد داد و تاتنهام آماده است تا به پیشنهادات برای هویبیرگ، لوسلسو و برایان خیل گوش دهد. به گزارش گاردین، پوستکوعلو در کنفرانس مطبوعاتی خودش گفت: 

ما به تغییر نیاز داریم. تغییر باید رخ دهد. حالا که به یک جهت کاملا متفاوت نسبت به قبل حرکت می کنیم، انتظار نداشته باشید که همان افراد در آن مسیر هم همراه ما باشند. این اتفاق نخواهد افتاد. ما دو پنجره نقل و انتقالاتی را پشت سر گذاشته‌ایم و چند بازیکن هم پرورش داده ایم، اما وقتی می‌گویم هنوز راه زیادی در پیش داریم، منظور همین است. ما هنوز نمی توانیم به هدفمان برسیم، زیرا غیرممکن است که بگویید تغییر اساسی خواهید داشت و در عین حال انتظار داشته باشید که همه بازیکنان در این مسیر جدید همراه تیم باشند. 

آرسنال و لیورپول هم همین مسیر را طی کردند 

این به خاطر عدم تلاش نیست. قضیه از این قرار است که ما قرار است به شیوه خاصی بازی کنیم، به شیوه خاصی تمرین کنیم، طرز فکر خاصی داشته باشیم و این برای همه مناسب نیست. به همین ترتیب، چه لیورپول یا آرسنال را در نظر بگیرید، اگر به ابتدای مسیر آنها نگاه کنید، می بینید که ترکیب آنها کاملا تغییر کرده است، ترکیبی که دیگر قابل شناسایی نیست و دچار تغییرات اساسی شده است. 

 باید خروجی داشته باشیم

تا به حال تصمیمات سختی گرفته ایم و اجازه دادیم برخی بازیکنان با تجربه جدا شوند. برخی از این تصمیمات چندان هم سخت نیستند، زیرا چه بازیکن باشد چه یکی از اعضای کادر، خودشان متوجه می‌شوند. من باید این تیم را دستخوش تغییر کنم، مجبورم این کار را انجام دهم، زیرا باید تیمی بسازم که فکر می کنم می تواند با سبک بازی ما بازی کند. برای اینکه این اتفاق بیفتد، باید خروجی هایی داشته باشیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • سیل و آبگرفتگی در اهواز / ورود آب به برخی منازل / قطع برق
  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول