Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@17:38:50 GMT

پژمان یارولی: دومیدانی تحمل زجر و بی‌پولی است!

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۴۶۶۵

پژمان یارولی: دومیدانی تحمل زجر و بی‌پولی است!

دونده ۸۰۰ متر ایران می‌گوید دوومیدانی در ایران خیلی شناخته شده نیست و وضعیت خوبی هم ندارد.

پژمان یارولی در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت دوومیدانی ایران اشاره و بیان کرد: این رشته فقیر است و در ایران شناخته شده نیست در حالی که در کشورهای خارجی ورزش اول محسوب می‌شود حتی دوومیدانی ورزش اول المپیک است اما در ایران به زجر، تحمل و بی‌پولی خلاصه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در سال‌های قبل حمایت از دوومیدانی‌کاران وضعیت خوبی نداشت، افزود: می‌خواستم این رشته را کنار بگذارم. سال گذشته هم با مس سونگون قراردادی ۲۰ میلیون تومانی داشتم اما هیچ پولی به ما ندادند و همه رابالا کشیدند، حتی هزینه رفت و آمد به تهران را هم شخصی پرداخت کردیم. با این حال هیچ شکایتی هم نکرده‌ام چون سر رفاقت به این تیم رفتم اما از آنها می‌خواهم که پول ما را پس بدهند.

یارولی در ادامه بیان‌کرد: فدراسیون هیچ حمایتی از من نکرده و در آینده هم نمی کند اما خوشبختانه تیم پلیمر خلیج فارس اسپانسرم شده تا در مسابقات آسیایی و جهانی ورودی المپیک را بگیریم.

این دونده به شرایط آمادگی و عملکرد خود در مرحله اول قهرمانی باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: با توجه به شرایط تمریناتم در زمستان و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادم، نتیجه قابل پیش‌بینی بود و از عملکردم در قهرمانی باشگاه‌ها راضی هستم چون در ماده‌های ۸۰۰، ۱۵۰۰ و امدادی مقام نخست را کسب کردم.

او در ادامه افزود: ماده تخصصی من ۸۰۰ متر است  و تلاش می‌کنم تا در مرحله سوم باشگاه‌ها رکورد ایران را جابه جا کنم.

این دونده در مورد سطح مسابقات قهرمانی باشگاه‌ها گفت:سطح مسابقات در دوهای نیمه استقامت و استقامت همیشه بالا است چون دونده‌های خوبی از شهرهای اطراف کرمانشاه، شیراز و همدان شرکت می کنند. در ۱۵۰۰ ورزشکاران خوبی مثل مسلم نیادوست، علی فهیمی و سید امیر زمانپور حضور دارند که خوشبختانه در رقابت با آنها مقام نخست را به دست آوردم.

انتهای پیام

.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دووميداني رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران این هفته در یک رقابت دشوار در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف پرسپولیس می‌رود و انگیزه زیادی دارد روند نتیجه‌گیری خود در دیدارهای گذشته که سپاهان را متوقف کرد و تراکتور و ذوب‌آهن را شکست داد، بازهم ادامه داشته باشد و با درخشش لوآن پولی درون دروازه از مدعی قهرمانی لیگ برتر امتیاز بگیرد.

پرسپولیس برای باز کردن دروازه نساجی مازندران کار سختی مقابل لوآن پولی دارد؛ چراکه این گلر برزیلی پس از نمایش موثر برابر ملوان انزلی که یک گل دریافت کرد و شکست خوردند، در سه بازی پیاپی برابر سپاهان، تراکتور و ذوب‌آهن درخشان ظاهر شده و این هفته هم نمی‌خواهد اجازه گلزنی به ستاره‌های قرمزپوش پایتخت را بدهد.

مطمئنا اگر پولی زودتر از این به نساجی مازندران اضافه می‌شد و مثل چهار بازی اخیرش و به‌ویژه دیدار دیروز برابر ذوب‌آهن عمل می‌کرد، حال تیم محبوب قائم‌شهر به این روز نمی‌افتاد و حداقل در جمع گزینه‌های سقوط قرار نمی‌گرفت.

لوآن پولی پس از اینکه در دو بازی پیاپی برابر سپاهان و تراکتور دروازه خود را بسته نگه داشت، در دیدار اخیرشان هم دوباره در اصفهان یکی از ستاره‌های تیمش بود که در خروج‌ها و دفع شوت‌ها طوری کار کرد تا ذوب‌آهن نتواند حتی یک گل در زمین خود بزند و با این نمایش در کسب سه امتیاز برای تیمش تاثیرگذار بود.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین
  • طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • دریافت متن آهنگ‌ها در اسپاتیفای پولی می‌شود
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • چرا «مرکز پژوهش‌های مجلس» هم تحمل نمی‌شود؟
  • قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران 
  • هنرمند پرآوزاه موسیقی خراسان شمالی درگذشت
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد