Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائومی واتس در تازه‌ترین فیلم سینمایی فیلیپ نویس که گفته می‌شود تریلری مهیج با عنوان «Lakewood» خواهد بود، نقش‌آفرینی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از ورایتی، فیلیپ نویس (Phillip Noyce) کارگردان استرالیایی به زودی فیلم مهیج  «Lakewood» را با نقش‌آفرینی نائومی واتس (Naomi Watts) جلوی دوربین می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضبط این تریلر قرار است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تحت تأثیر ویروس کرونا از 16 سپتامبر آغاز شود. این فیلم توسط کریس اسپارلینگ نوشته شده است.

«Lakewood» قصه مادری  را با بازی واتس دنبال می‌کند که برای نجات فرزندش ناامیدانه تلاش می‌کند درحالیکه مقامات شهر کوچک او را در تحت فشار قرار می‌دهند... .

هرچند مراحل شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم نیز به حد کافی جذاب و تعجب آور بوده است؛ یک ماه قبل از شروع فیلمبرداری همچنان مطمئن نبودند که آیا این پروژه بتواند در دوره کرونا پیش برود یا خیر.

نائومی واتس آخرین تجربه خود را به عنوان کارگردان- تهیه‌کننده با «Penguin Bloom» را در جشنواره تورنتو خواهد داشت.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: سینمای جهان فیلمسازی نائومی واتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!

طرفداری| شمس آذر قزوین در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل پیکان تهران به پیروزی رسید.

در اولین مسابقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم شمس آذر قزوین از ساعت 18:20 در ورزشگاه  خالی از تماشاگر سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم پیکان تهران رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود شمس اذر به پایان رسید. پیکان در دقیقه 89 گل مساوی را زد اما دقیقه 3+90 دومین گل را خورد و بدون امتیاز قزوین را ترک کرد. با این برد شمس آذر 34 امتیازی شد وبا یک پله صعود به رده هفتم جدول لیگ رسید و پیکان 25 امتیازی در رده دوازدهم باقی ماند. پوریا سرآبادانی (10) و حسین گودرزی (2+90) برای شمس آذر و حامد پاکدل (89) برای پیکان گلزنی کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • چت‌بات هوش مصنوعی انویدیا با قابلیت‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران