Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی رد خواسته‌های FATF توسط نمایندگان سنای پاکستان دولت طبق قانون اساسی اجلاس مشترک سنا و پارلمان را برگزار می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز؛ به دنبال رای منفی نمایندگان سنای پاکستان به مصوبات پارلمان این کشور در خصوص خواسته های FATF از اسلام آباد وضع شده بود دولت اجلاس مشترک پارلمان و سنا را برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قانون اساسی پاکستان اجلاس مشترک پارلمان و سنا وقتی برگزار می شود که نمایندگان این دو مجلس مهم برای تصویب یک مصوبه به اجماع نرسند و رایی مخالف هم داشته باشند.

از آنجا که نمایندگان حامی دولت در پارلمان اکثریت را در دست دارند ولی در سنا این اکثریت دست احزاب اپوزیسیون است خواسته دولت در مجلس سنا رد شده است.

«اسد قیصر» رئیس پارلمان کشور پاکستان در این خصوص گفت: پیش از برگزاری اجلاس مشترک دو مجلس رایزنی های لازم صورت گرفته و ما به تصویب فوری این مصوبات امیدواریم.

وی گفت: با گروه های مختلف سیاسی رایزنی صورت گرفته و به آنها تفهیم شده که چرا باید این خواسته ها تصویب و اجرایی شوند.

اسد قیصر افزود: ما برای خروج از لیست خاکستری و نظارت ویژه FATF که باعث عدم رغبت سرمایه گذاران خارجی به سرمایه گذاری در خاک پاکستان شده به این مصوبات نیاز مبرم و فوری داریم.

رئیس پارلمان پاکستان گفت: رایزنی با نمایندگان پارلمان و سنا ادامه خواهد داشت تا خیال دولت بابت تصویب این مصوبات راحت باشد.

گفتنی است گروه ویژه اقدام مالی که از قرار گرفتن نام پاکستان در لیست خاکستری استفاده ابزاری می کند هر بار درخواست تازه‌ای را مطرح می کند تا نام اسلام آباد را از لیست نظارت ویژه خود خارج کند.

اختلاف شدید دولت پاکستان و احزاب اپوزیسیون بر سر خواسته‌های FATFتلاش دولت پاکستان برای تصویب خواسته‌های FATF با استفاده از برتری عددی در پارلمانسنای پاکستان مصوبات پارلمان در مورد FATF را رد کردتصویب یک خواسته دیگر FATF توسط پارلمان پاکستان

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اف ای تی اف عمران خان اخبار پاکستان اف ای تی اف عمران خان اخبار پاکستان خواسته های FATF اجلاس مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر

 گراهام پاتر فصل آینده به دنیای مربیگری باز می‌گردد. 

طرفداری | پس از گزارش رسانه‌های هلندی مبنی بر ملاقات مدیران آژاکس و گراهام پاتر، این موضوع در انگلیس تایید شد. 

به گزارش گاردین؛ آژاکس به گراهام پاتر علاقه‌مند است و تمایل دارد با انتصاب او، بار دیگر جایگاهش را به عنوان بزرگترین باشگاه هلند پس بگیرد. پاتر در لیست منچستریونایتد برای جانشینی اریک تن هاخ هم حضور دارد و قصد ندارد عجله کند. با این حال، سرمربی سابق چلسی و برایتون از فرصت همکاری با آژاکس استقبال کرده و مشکلی برای مربیگری در خارج از کشورش ندارد. او در سال 2011 ریسک هدایت اوستروند را برعهده گرفت و پس از قرار دادن این تیم بر بام سوئد و بازگشتش به اروپا، راهی سوانسی شد. پاتر به خونسردی و هوشمندی شناخته می‌شود و به خاطر تاکتیک‌های نوآورانه‌اش مورد تحسین قرار گرفته است. او پس از پیوستن به برایتون در سال ۲۰۱۹، سبک بازی این تیم را متحول کرد و عملکرد درخشانش در آنجا، توجه چلسی را پس از اخراج توماس توخل در ابتدای فصل گذشته جلب کرد. با این حال، حضور پاتر در استمفوردبریج مطابق انتظارها پیش نرفت و او در ابتدای آوریل ۲۰۲۳ اخراج شد.

در محافل فوتبالی این درک وجود دارد که وضعیت آشفته‌ زندگی در چلسی تحت مالکیت تاد بولی و کلیرلیک کپیتال، موقعیت پاتر را دشوار کرده بود. سرمربی انگلیسی فرصت انتقال منچستریونایتد را خواهد داشت اما شیاطین سرخ در این لحظه به نتیجه‌گیری خاصی در مورد آینده اریک تن هاخ نرسیده‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • فیلم| تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی!
  • پارلمان اروپا قطعنامه‌ای ضد ایرانی صادر کرد
  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت