Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز دادخواه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به‌طور مرتب ضدعفونی و گندزدایی می‌شود و این خوابگاه‌ها با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی آماده میزبانی از دانشجویان است.

وی افزود: ضدعفونی کردن خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با نظارت معاونت امور بهداشتی دانشگاه و همکاری سازمان آتش‌نشانی شهرداری اردبیل انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تأیید اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در خوابگاه‌ها

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: در نقاط مختلف خوابگاه، مایع ضدعفونی‌ کننده دست به‌‌صورت پدالی نصب شده تا دانشجویان برای ضدعفونی کردن دست‌های خود از این مایع استفاده کنند.

دادخواه بیان کرد: برای بررسی وضعیت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در خوابگاه‌ها، کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان اردبیل در خوابگاه‌های دانشجویی حضور یافتند که اقدامات صورت گرفته مورد تأیید کارشناسان بهداشتی بود.

-انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا ضدعفونی خوابگاه های دانشجویی دانشجو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد علی زلفی گل در آیین کلنگ زنی دومین سرای دانشجویی متاهلی در یاسوج گفت: سه هزار خوابگاه متاهلی در سراسر کشور در دست ساخت است. 

وی با بیان اینکه توسعه فیزیکی زیرساخت ها از دستور کار خارج شد گفت: افزایش کیفیت زیرساخت هایی دانشجویی اولویت کاری این وزارت خانه است . 

 

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس