Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:51:02 GMT

تمرینات روحی پرسپولیس در قطر برای افزایش قدرت در آسیا

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۴۸۸۷

تمرینات روحی پرسپولیس در قطر برای افزایش قدرت در آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را برای ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در کشور قطر ادامه می دهد تا سرخپوشان شانس خود را برای صعود از مرحله گروهی بیازمایند.

پرسپولیس که در دو بازی ابتدایی فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا قبل از شیوع بیماری کرونا تنها یک امتیاز گرفت تا کار سختی در ادامه مسیر برای صعود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو کادرفنی سرخپوشان پایتخت که قبل از اعزام کاروان این تیم به دوحه قطر، حاشیه های فراوانی بابت ادامه همکاری با این مجموعه پیدا کرده بودند در حال بازگرداندن روحیه بازیکنان خود در تمرینات هستند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در طول تمرینات چند روز گذشته این تیم سعی بر ارتقای روحیه بازیکنان این تیم داشته است تا قهرمان نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با توجه به تغییرات به وجود آمده در لیست بازیکنان خود با قدرت بیشتری در ادامه بازی ها به میدان برود.

تیم فوتبال پرسپولیس در گروه C رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با الدحیل قطر، التعاون عربستان و الشاجره امارات رقابت می کند.

کد خبر 5022418

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا یحیی گل محمدی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ برتر والیبال ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دربرخی از تحصن‌های مسالمت آمیز ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا، تحت حمایت پلیس برای شکنجه روحی و آزار روانی این دانشجویان تلاش می‌شود.
در دانشگاه لس آنجلس ایالت کالیفرنیا وقتی که ده‌ها دانشجوی حامی مردم غزه در چادرهایش شان تحصن کرده بودند، ده‌ها صهیونیست و طرفدار رژیم صهیونیستی، صدای گریه یک کودک گرسنه غزه را از بلندگوی خود به سمت چادر‌های آنان پخش کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در شیکاگو، پلیس با سرکوب تحمع مسالمت امیز دانشجویان موسسه هنری این شهر، ۶۸ نفر از انان را دستگیر کرد.
در دانشگاه ویرجییای آمریکا هم تجمع مسالمت آمیز دانشجویان با سرکوب پلیس روبرو شد و پلیس ۲۵ دانشجو را دستگیر کرد.

دیگر خبرها

  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • نفس راحت پائز: تیم ملی تا دندان مسلح شد
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • کراسفیت در پی دستیابی صدر جدول ورزش‌های روز دنیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا