Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

نجات قهرمان با هتریک صلاح

لیورپول قهرمان فصل قبل لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ کارش را با پیروزی ۴ بر ۳ مقابل لیدزیونایتد قهرمان لیگ چمپیونشیپ شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیداری پرهیجان و تماشایی که پر بود از اشتباهات دفاعی، ابتدا لیورپول دقیقه ۴ توسط صلاح از روی نقطه پنالتی به گل رسید، اما دقیقه ۱۲ این گل را هریسون برای لیدز جبران کرد. فن‌دایک هم با ضربه سری محکم در دقیقه ۲۰ باز هم میزبان را پیش انداخت.

اما لیدز که قرار نبود پا پس بکشد دقیقه ۳۰ با اشتباه فان‌دایک و ضربه نهایی بامفورد باز هم به گل تساوی رسید. شوت محکم صلاح در دقیقه ۳۳ به سقف دروازه لیدز رفت تا برنده نیمه اول لیورپول باشد.

نیمه دوم که لیورپول در پی افزایش فاصله بود، کلیچ در دقیقه ۶۶ باز هم نتیجه را مساوی کرد اما قرمز‌های مرسی‌ساید دقیقه ۸۸ با پنالتی‌ای که فابینیو گرفت و صلاح به قعر دروازه فرستاد تا هتریک کند، برنده این بازی شدند.

رکورد هایی که ستاره مصری زد

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول با هتریک خود در مقابل لیدز یونایتد تبدیل به اولین بازیکن این تیم از سال ۱۹۸۸ به بعد شد که در هفته نخست لیگ هتریک می‌کند. آن سال جان آلدریج موفق شد مقابل چارلتون در هفته نخست ۳ گل بزند.

علاوه بر این لیورپول رکورد جالبی در زمان گلزنی صلاح دارد. قرمز‌ها در ۳۵ بازی آخری که این بازیکن گل زده پیروز شده‌اند. به این ترتیب صلاح از رکورد وین رونی که ۳۴ بازی بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ بود، عبور کرد.

تمجید کلوپ از تیم سرسخت لیگ برتر

یورگن کلوپ سرمربی لیورپولی‌ها پس از بازی گفت: هیجان بازی را دوست داشتم. حریف با بازی خوبش بازیکنان ما را وادار به اشتباه کرد. می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم و بهتر هم بازی خواهیم کرد. با این حال من این بازی که مقابل تیمی منظم، پرشور و باانگیزه مانند لیدزیونایتد انجام دادیم را خیلی دوست داشتم. تیم ما از مهارت‌هایش برای به زحمت انداختن حریف استفاده کرد و در پایان مسابقه می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. با این حال من مشکلی ندارم.

کلوپ افزود: لیدز تیم خاصی است. آن‌ها کارشان را استثنایی انجام دادند و غلبه بر آن‌ها بسیار سخت بود. من قبل از بازی هم گفته بودم که این تیم تمام رقبایش را به دردسر خواهند انداخت و از این بابت هم صد درصد مطمئن بودم. شیوه بازی آن‌ها کار هر تیمی را سخت می‌کند. لیدز با همه تیم‌هایی که تا کنون مقابل‌شان بازی کردیم، فرق دارد. آن‌ها رسماً متوقف نمی‌شوند و این همان چیزی است که من درباره تیم‌شان دوست دارم.

ضرر هنگفت یووه؛ کرونا نفس بانوی پیر را سنگین کرد

باشگاه یوونتوس در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا ۷۱ میلیون یورو ضرر کرده است.

در بررسی مالی باشگاه یوونتوس مشخص شد ۴۸ درصد درآمد فصل قبل این باشگاه نسبت به فصل قبلش کم شده و به ۵۷۳,۴ میلیون یورو رسیده است، در حالی که فصل قبل درآمدشان فقط ۸ درصد کاهش داشت. از این بین ۹۰ میلیون یورو با کاهش دستمزد بازیکنان جبران شده است.

واکنش سرمربی لیون به توافق شخصی دپای و بارسا

در حالی که در روزهای گذشته برخی منابع از توافق شخصی دپای و بارسا خبر داده بودند، رودی گارسیا سرمربی این باشگاه در نشست خبری پس از بازی با بوردو(تساوی بدون گل) گفت:« دپای تازه به تمرینات برگشته و باید دید تا هفته بعد شرایطش چگونه خواهد بود. قطعا امیدوارم دیپای این فصل هم برای ما بازی کند و دلیلی نمی بینم که چنین اتفاقی رخ ندهد. در حال حاضر هیچ پیشنهاد رسمی برای او به باشگاه نرسیده است.»

دیگر امثال کیلور ناواس را به اروپا راه نمی دهند
ریکاردو کابانیاس مدیر برنامه های سابق ناواس که باعث انتقال او به لالیگا شد، در مصاحبه با یک رسانه کلمبیایی گفت:« کیلور در حالی به فوتبال اروپا آمد که بسیار جای پیشرفت داشت و البته با قد و قامتی که دیگر برای اروپایی ها جالب توجه نیست.

الان دیگر به سختی یک دروازه بان غیر اروپایی که قامتش 1.9 متر نباشد را به فوتبال اروپا راه می دهند. الان نمی توان در مورد دروازه بانی با قد و قامت ناواس با یک باشگاه اروپایی صحبت کرد. البته که این مورد علاقه من نیست ولی اروپایی ها سختگیر تر از گذشته شده اند. آنها در مورد دروازه بان با قامت کمتر از 1.9 متر اصلا مذاکره نمی کنند.»

توافق اینترمیلان با ستاره بارسلونا

باشگاه اینتر موفق شده رضایت ستاره شیلیایی بارسلونا را برای انتقال به ایتالیا جلب کند.
به ادعای منابع خبری در ایتالیا، باشگاه اینتر موفق شده رضایت آرتورو ویدال برای انتقال او به این تیم را جلب کند. به همین دلیل، مدیران این باشگاه این روز‌ها درگیر مذاکره با نمایندگان بارسلونا هستند تا رضایت آن‌ها را هم برای این انتقال جلب کنند.
در این میان، ویدال هم بی‌کار ننشسته است. گفته می‌شود این بازیکن به باشگاه بارسلونا نامه‌ای زده و در آن خواستار فسخ قراردادش شده است تا بتواند به اینتر ملحق شود. باشگاه بارسلونا هم چندان بی‌میل به فروش این هافبک شیلیایی نیست و به نظر می‌رسد با این درخواست موافقت کند.
اینتر تا حدودی موفق شده نظر بارسلونا را برای این انتقال جلب کند و به نظر می‌رسد قرار است ویدال از فصل آینده با پیراهن اینتر به میدان برود.

104 / 351 بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان بسته خبری فوتبال جهان لیدز یونایتد بارسلونا اینتر لیون یوونتوس محمد صلاح یورگن کلوپ آرتورو ویدال رودی گارسیا ممفیس دپای کیلور ناواس ویرجیل فن دایک فابینیو وین رونی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال اروپا فوتبال جهان لیدز یونایتد بارسلونا اینتر لیون یوونتوس محمد صلاح یورگن کلوپ آرتورو ویدال رودی گارسیا ممفیس دپای کیلور ناواس ویرجیل فن دایک فابینیو وین رونی فوتبال اروپا فصل قبل موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم

درگیری لفظی صلاح با کلوپ قبل از ورود صلاح به بازی که با میانجی گری نونیز به پایان رسید.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم