Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد فصل جدید سریال "نون خ" با بازی اکبر عبدی نوروز ۹۹ روی آنتن شبکه اول سیما خواهد رفت تا سرنوشت سریال پایتخت همچنان در حاله‌ای از ابهام باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نون خ" سریالی بود که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد و توجهات را به خود جلب کرد. فصل دوم این سریال پس از نوروز ۱۳۹۹ و در روزهای قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا بر روی آنتن شبکه اول سیما رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریالی که بالافاصله پس از "پایتخت" پخش شد و با اقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان همراه بود. اما در نهایت این سریال هم سرنوشتی مشابه مجموعه پایتخت داشت و علی‌رغم تلاش دست‌اندرکاران، ساخت آن به دلیل شیوع ویروس کرونا ناتمام ماند و چند قسمت آخر پخش نشد.

نون خ از آن دسته سریال‌هایی بود که به سراغ مناطق خاص ایران رفت و کردها در محوریت داستان قرار گرفتند. لهجه‌های شیرین، لوکیشن‌های کم‌تر دیده شده و بازی‌های خوب در کنار داستان قوی موفقیت این سریال را رقم زدند. کارگردانی نون خ را سعید آقاخانی عهده‌دار بود و در نوشتن فیلمنامه هم نویسندگان را یاری می‌کرد. آقاخانی اصالتی کرد دارد و به خوبی با فرهنگ مردم خطه کرمانشاه و کردستان آشنا است؛ شاید عامل موفقیت این فیلم نیز همین باشد.

حتی این سریال توانست با نشان دادن جاذبه‌های طبیعی و میراث فرهنگی مناطق کردنشین ایران در کنار نمایشی از فرهنگ و آداب و رسوم به رونق گردشگری این منطقه نیز کمک کند. یاری که البته کرونا جلوی آن را گرفت، اما قطعاً پس از پخش نون خ تعداد سفرها به کرمانشاه و کردستان افزایش می‌یافت.

حالا به نظر می‌رسد عوامل سریال قصد دارند تا فیلمبرداری فصل سوم را آغاز کنند. مهم‌ترین اتفاق در این فصل اضافه شدن بهرام توکلی، کارگردان و فیلمنامه‌نویس مطرح سینما به تیم نویسندگان مجموعه باشد. اتفاقی که قطعاً کمک شایانی به پویایی متن می‌کند و جلوی افت کیفیت سریال را در فصل سوم بگیرد. حالا امیر وفایی، بهرام توکلی و سعید آقاخانی تیم قوی نویسندگان فصل سوم نون خ را تشکیل می‌دهند.

از طرفی دیگر اکبر عبدی نیز به جمع بازیگران فصل اضافه شده تا شیرینی و جذابیت دوچندانی به این اثر ببخشد. باید دید حضور عبدی در کنار سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، شیدا یوسفی و چند تن دیگر از بازیگران کُرد چه نتیجه‌ای خواهد داشت.

طبق گفته اکبر عبدی، فصل سوم نون خ که فیلمبرداری آن در هفته‌های آینده آغاز خواهد شد، در نوروز ۹۹ روی آنتن شبکه اول سیما می‌رود. این درحالی است که پیش می‌شد در این زمان فصل بعدی سریال "پایتخت" پخش شود.

همچنان پایتخت که فصل ششم آن ناتمام ماند، سرنوشتی مبهم دارد و مشخص نیست که این تیم قصد ساخت فصل هفتم و یا حتی چند قسمت باقی مانده از فصل ششم را دارند یا خیر؟

کد خبر 443969

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نون خ سریال نون خ فصل سوم سریال نون خ پایتخت سریال پایتخت 6 سعید آقاخانی اکبر عبدی محسن تنابنده شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فصل سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد

ساخت سری جدید «پایتخت» همیشه مورد بحث بوده است، یک روز خبر از ساخت نسخه سینمایی این سریال در رسانه‌ها و کانال‌های خبری پخش می‌شود و روز دیگر تکذیب این موضوع؛ یک روز نیز خبر از تولید «پایتخت» در قالب همیشگی خود یعنی سریال در رسانه‌ها انتشار پیدا می‌کند.

به گزارش فارس، اخیرا هم خبری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه فصل «هفتم» پایتخت در مرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود.

پیگری‌های خبرنگاران از یک منبع آگاه درباره این موضوع حاکی از آن است فصل هفتم سریال «پایتخت» وارد مرحله پیش تولید شده و به گفته این منبع امید از سوی عوامل پایتخت وجود دارد که فصل هفتم به پخش در نوروز ۱۴۰۴ برسد.

وی درباره بازیگرانی که در این فصل حضور ندارند گفت: در این فصل سارا و نیکا فرقانی اصل و مهران احمدی حضور نخواهند داشت.

لازم به ذکر است مدتی قبل یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگاران گفته بود: سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت از لوکیشینی برای ساخت فصل جدید این سریال بازدید کرده است.

بعد از انتشار این خبر هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در این سریال در نیمه اسفند ۱۴۰۲ با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشته بود: باز داریم می‌آییم، ولی نه برای عید ۱۴۰۳

اخیرا نیز مهدی نقویان رئیس سیمافیلم درباره تولید و پخش فصل جدید این سریال بیان کرده بود اگر مشکلی پیش نیاید حتماً سریال «پایتخت» جدید را در ۱۴۰۳ خواهیم دید.

گفتنی است الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال درباره ساخت نسخه سینمایی «پایتخت» به خبرنگار فارس گفته بود: مگر قرار بوده نسخه سینمایی «پایتخت» ساخته شود؟

وی افزود: آیا از طرف جایی اعلامی شده است که من بخواهم این را تکذیب کنم؟

۶ فصل پایتخت ساخته شده که آخرین فصل آن مربوط به سال ۹۹ بوده است از ساخت آخرین فصل این سریال حواشی زیادی نسبت به ساخت فصل بعدی به وجود آمده که هنوز سرانجام ساخت این سریال مشخص نیست.

در آخرین فصل از این سریال محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و ... به ایفای نقش پرداخته بودند.

دیگر خبرها

  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • هوای تهران همچنان مطلوب است