Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، حسن خلج طهرانی در تشریح طرح‌های سرمایه‌گذاری در حال ساخت و نصب در این منطقه اقتصادی، بیان داشت: فاز دوم گندله سازی مادکوش با ظرفیت تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن گندله سنگ آهن و فاز دوم واحد فولاد سازی فولاد کاوه جنوب با ظرفیت تولید سالانه ۱.۲ میلیون تن بیلت فولادی از بزرگ ترین پروژه‌های در حال ساخت و نصب است که در مجموع نیاز به ۵۶۰ میلیون دلار سرمایه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پروژه‌ی فاز اول فولاد مبشر نور دریا با ظرفیت تولید سالانه ۱.۵میلیون تن شمش فولاد را از دیگر پروژه‌های مهم قلمداد کرد و افزود: برای این پروژه نیز باید ۳۶۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری صورت پذیرد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در ادامه اظهار داشت: شرکت پتروپالایش تسخیر که به تولید حلال های نفتی می پردازد نیز ظرفیت تولید ۳۶ هزار تن فرآورده خواهد داشت که در این پروژه نیز ۳ میلیون دلار سرمایه گذاری خواهد شد.

وی پروژه تولید قیر شرکت «پالایش نفت جی»، تولید فرومنگنز «یکتا فولاد دوران» و احداث شرکت خدمات فنی و مهندسی «امین تجارت هرمز» را از دیگر طرح های در حال ساخت و نصب عنوان کرد و گفت: در مجموع این پروژه ها یک میلیارد و ۳۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خواهد شد.

خلج طهرانی در پایان هم‌افزایی در راستای ایجاد جهش تولید را مورد تاکید قرار داد و افزود: چنان‌چه ظرفیت‌های داخلی را فعال و مورد استفاده قرار دهیم، شاخص های اقتصادی و صنعتی کشور به سرعت بهبود خواهد یافت.

پربیننده ترین برکناری مدیرعامل سابق گهر زمین مطابق قانون انجام شد/ کشمکش‌های برخی نزدیکان رئیس جمهوری بر سر انتخاب وزیر صمت مشکل ساز شده است تمرکز بر سرمایه‌گذاری‌های امن با ریزش بازارهای سهام/ ادامه روند صعودی فلزات گرانبها دلیل تغییر رییس هیات مدیره گهرزمین چه بوده است؟/ حمایت خانواده سردار سلیمانی از مدیرعامل سابق صحت ندارد صادرات ۷میلیارد دلاری مصالح ساختمانی در سال گذشته قیمت فلزات اساسی پس از موج دوم کرونا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سنگ آهن فولادسازی منطقه ویژه اقتصادی سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گندله سازی مادکوش قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیون دلار سرمایه سرمایه گذاری ظرفیت تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: در بعد اقتصادی باید بتوان با محوریت استان‌های جنوبی کارهای بزرگی انجام دهیم و از ظرفیت غنی خلیج فارس برای اشتغال‌زایی ودرآمدزایی برای کشور استفاده کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077178 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • توافق ۲۴ میلیون دلاری هیئت تجاری افغانستان در ازبکستان
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز ایران با سرمایه‌گذاری ۶.۴ میلیارد دلاری
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار
  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است