Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@08:22:51 GMT

کلاهبردار ۲۰۰۰ میلیاردی در تله پلیس اینترپل

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۵۳۲۶

کلاهبردار ۲۰۰۰ میلیاردی در تله پلیس اینترپل

رئیس پلیس بین الملل ناجا از شناسایی و استرداد کلاهبردار ۲۰۰۰ میلیارد ریالی به کشور خبر داد.

 سردار هادی شیرزاد در خصوص جزئیات یک پرونده کلاهبرداری اظهارکرد: در پی اعلام مقام قضایی مبنی بر اینکه فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد ریال به یکی از کشورهای منطقه متواری شده است، پلیس بین الملل ناجا بلافاصله ضمن ارتباط با سازمان اینترپل، برای این متهم درخواست صدور اعلان قرمز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تلاش پلیس بین الملل ناجا، پس از پیگیری های ویژه، اعلان قرمز متهم صادر و بلافاصله موضوع تحت تعقیب بودن وی به کلیه کشورهای عضو اینترپل اعلام شد.

رئیس پلیس بین الملل ناجا تصریح کرد: پیگیری‌های مداوم و ردیابی هوشمندانه متهم توسط اینترپل تهران، منجر به شناسایی محل اختفای وی شد همچنین با همکاری مبادی پلیسی دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران و کشور همسایه زمینه استرداد وی فراهم شد.

شیرزاد در ادامه اظهارکرد: در نهایت اینترپل کشور مربوطه با استرداد نامبرده موافقت کرد و متهم متواری توسط تیم استرداد اینترپل تهران به کشور مسترد و برای طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

 رئیس پلیس بین الملل ناجا در پایان با بیان اینکه این پرونده کلاهبرداری تاکنون ۱۸۰ شاکی دارد، خاطرنشان کرد: مردم نیز از اقدامات پلیس بین الملل ناجا در راستای دستگیری این متهم کلاهبردار ابراز رضایت بسیار داشتند که جا دارد از مردم تشکر و قدردانی کنم./ پلیس 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پلیس بین الملل ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • پلیس، گرداننده فراری چند شرکت هرمی را به کشور بازگرداند
  • استرداد متهمه کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیارد ریالی به کشور
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چناران
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور