Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، سیماسادات لاری درپیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها ضمن تقدیر از فعالیت‌های دانشجویان علوم پزشکی کشور در عرصه مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: پاییز که از راه می‌رسد طبیعت آهنگی جدید و باشکوه سر می‌دهد و بهار تعلیم، تربیت و اندیشه‌ورزی، مجال حضور پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامه تجلی زیبای مهر، چشمه‌های سرمنشا تفکر، عشق، محبت و اخلاق، جوشان شده و آینده‌سازان میهن رهسپار مراکز علم و آگاهی می‌شوند.

در ادامه این پیام آمده است: امسال سال تحصیلی جدید را درحالی آغاز می‌کنیم که آحاد مردم ایران همانند دیگر مردم جهان از ماه‌ها پیش با شیوع ویروس کرونا مواجه هستند و مراکز علم و معرفت پس از ماه‌ها تعطیلی بازگشایی می‌شوند.

وی ادامه داد: البته دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور همراه و هم‌سو با جهادگران عرصه سلامت از مدت‌ها پیش در مراکز آموزشی و بعضا در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور داشتند و دوشادوش کادر بهداشتی و درمانی کشور، مجاهدانه و ایثارگرانه در تلاش هستند تا مرهمی بر رنج و محنت مردمدر ایام همه‌گیری این بیماری باشند.

وی افزود: جای فخر و مباهات است که این دانشجویان در وزارتخانه‌ای مشغول به تحصیل هستند که مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های کارکنان آن، همواره مأمن و قوت قلبی برای هم‌میهنان در ایام سخت و پرالتهاب بیماری بوده است و آنجا که واژه‌ها و کلمات از وصف عشق‌ورزی‌ و فداکاری قاصرند، کارکنان بهداشتی و درمانی کشور خصوصاً دانشجویان کارورز و دستیار، انسانیت و از خودگذشتگی را به بهترین وجه در پای حفظ سلامت هم‌میهنانمان به منصه ظهور گذاشته‌اند.

لاری در این پیام ضمن تبریک طلیعه مهرماه و بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور به دانشجویان و اساتید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برپایی محیطی آکنده از علم و فرهنگ و سرشار از سلامتی و نشاط در دانشگاه های سراسر کشور تاکید کرد.

برچسب‌ها وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی>معاونت فرهنگی و دانشجویی سیما سادات لاری دانشگاه های علوم پزشکی سال تحصیلی 99 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیما سادات لاری دانشگاه های علوم پزشکی سال تحصیلی 99 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سیما سادات لاری دانشگاه های علوم پزشکی سال تحصیلی 99 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور دانشگاه ها سال تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر رامین نسیمی دوست، معاون درمان دانشگاه گفت: طی بازدید‌های مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به‎دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی، مهرموم و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی تأکید کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیرمرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.
وی افزود: هم استانی‎های عزیز می‎توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‎های بهداشت و درمان شهرستان‎ها گزارش نمایند.

دیگر خبرها

  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال