Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دوشنبه هفته گذشته، هفدهم شهریورماه مسمومیت اهالی شیخ‌صله شهرستان ثلاث باباجانی ابتدا با 70 نفر آغاز و پس از سه روز به 320 نفر افزایش یافت.

در همین راستا جلسه‌ای با حضور معاون راهبری و نظارت بهره‌برداری شرکت آبفا کشور، استاندار کرمانشاه، مدیرکل بازرسی استان، مدیرعامل آب منطقه‌ای، مدیر کل بحران و مدیران شبکه بهداشت و درمان و آب و فاضلاب استان و شورای روستای شیخ‌صله برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه در خصوص برگزاری این جلسه، اظهار داشت: در پی مسمومیت جمعی اهالی روستای مرزی شیخ‌صله از وزیر و جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب تقاضا شد همکاران خود را برای آسیب‌شناسی به منطقه اعزام کنند.

هوشنگ بازوند ادامه داد: بازدیدها توسط این دوستان انجام شده، دانشگاه علوم پزشکی هم به صورت مکتوب گزارش‌های خود را ارائه داده است.

استاندار کرمانشاه گفت: سازمان بازرسی استان ماموریت دارد مستندات را بگیرد تا ضمن آسیب‌شناسی دقیق موضوع مقصران و خاطیان احتمالی را اعلام کند تا با برخورد مناسب شاهد تکرار چنین موضوعات نباشیم.

وی ضمن عذرخواهی از اهالی روستای شیخ‌صله، گفت: خوشبختانه در این حادثه مشکل حادی برای کسی پیش نیامد، البته اقدامات خوبی پس از رخ دادن این مسمومیت‌ها توسط فرماندار، مدیر کل بحران استانداری و مشارکت مطلوب مردم صورت گرفت.

بازوند ادامه داد: هدف ازبرگزاری این جلسه رفع تمام مشکلات احتمالی است که سبب بروز چنین اتفاقاتی شده و براین اساس دستگاه‌های متولی باید با تمام توان سریعا باید نسبت به بررسی ابعاد مختلف در جهت موضوع بپردازند.

فرماندار ثلاث باباجانی نیز، اظهار داشت: تلاش‌های برای اصلاح و بهینه‌سازی آب شرب روستای شیخ‌صله صورت گرفته استتا آب شرب سالم در دسترس اهالی منطقه قرار گیرد.

یدالله شکری ادامه داد: از ساعت اولیه که این اتفاق افتاد، آب آشامیدنی مخزنی این روستا را قطع کردیم و از طریق بطری آب معدنی و تانکرهای آبرسان آب مورد نیاز آن‌ها را تامین کردیم.

وی تصریح کرد: شست‌و‌شو مخازن و کلرزنی انجام شده، سرچشمه مخزن آب نیز کلرزنی شده و آب رهاسازی شده است.

شکری خاطرنشان کرد: طی ماه‌های آینده اقدامات لازم را برای چاه‌های آب و فاضلاب آن‌ها نیز انجام می‌دهیم تا مردم برای همیشه با اطمینان کامل آب سالم مصرف کنند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه سازمان بازرسی روستا مسمومیت استاندار کرمانشاه بازوند فرماندار ثلاث شکری شیخ صله شیخ صله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، به مناسبت هفته زمین پاک، جمعی از دانش آموزان مدرسه معصومیه منطقه شش، با شرکت در پویش پاکسازی محدوده شهری از زباله های پلاستیکی، ورودی جاده روستای کوه سفید را از زباله ها پاک‌سازی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک