Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:31:40 GMT

شرکت های بازاریابی منطقه ای در استانها راه اندازی شود

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۵۹۷۶

شرکت های بازاریابی منطقه ای در استانها راه اندازی شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی اوسط هاشمی صبح یکشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان مرزی پیرانشهر اظهارکرد: شهرستان پیرانشهر به جهت هم مرز بودن با کشور عراق این ظرفیت را دارد تا مرکز بین‌المللی مهارت‌آموزی را در آن راه‌اندازی کرده و علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف را از کشور عراق جذب کرد.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی به جهت همجواری با چند کشور از توانایی ویژه ای برای رونق روابط مهارت بین الملل برخوردار است گفت: پیشنهاد می‌کنیم برای توسعه تبادلات منطقه‌ای مهارت به مرکزیت آذربایجان غربی دپارتمان تبادلات مهارت راه اندازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوسط هاشمی با تاکید بر اینکه باید از فرصت مرزی بودن برخی شهرستان‌ها بهترین استفاده را کرد عنوان کرد: باید با تسلط بر مهارت‌های آموزشی و شناسایی نیازهای بازار، آموزش‌های به‌روز و متناسب با شرایط جامعه را توسعه داده و بر این اساس نیروی کار را تقویت کنیم.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که با توسعه آموزش‌ها، تغییر را در جامعه رواج دهیم که در این راستا می‌توان از ظرفیت‌های شناسایی دپارتمان نرم‌افزاری و اطلاعاتی بهره‌مند شد.

فرماندار پیرانشهر نیز در این جلسه گفت: علاقه‌مندان بسیاری از کشور عراق برای حضور در کلاس‌های مهارت آموزی ما اعلام آمادگی می‌کنند که باید از این فرصت بهره‌برداری لازم صورت گیرد.

سیدعلی ترابی اضافه کرد: به‌روزرسانی و تجهیز کارگاه‌های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان و توجه به این بخش می‌تواند مهارت‌آموزی را در سطح منطقه افزایش دهد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دومین روز از سفر ٢ روزه به آذربایجان‌غربی از آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای ارومیه مرکز استان و شهرستان پیرانشهر بازدید خواهد کرد.

کد خبر 5022595

منبع: مهر

کلیدواژه: فنی و حرفه ای علی اوسط هاشمی مهارت آموزی ویروس کرونا شیراز بازگشایی مدارس محرم 99 آمار کرونا بوشهر گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد مجلس شورای اسلامی کرمانشاه توهین به پیامبر انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم شیوع کرونا فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان را ضروری دانست.

حسین باهوش در حاشیه دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه با وی به ایسنا گفت: هر چه قدر بتوانیم چتر حوزه دانشگاه و مراکز علمی و پژوهشی را در شهرستان باز کنیم، قطعاً هویت منطقه حفظ و ظرفیت‌های شهرستان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه درخصوص روند احیای دانشگاه پیام نور و اقدامات انجام شده در این حوزه، بیان کرد: ۲ سال پیش با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده دانشگاه پیام نور رشتخوار که در آستانه جمع‌آوری بود با ۱۵۰ دانشجو مجدداً احیا شد و امسال قریب به ۵۰۰ دانشجو دارد.

فرماندار رشتخوار با بیان اینکه همین امر باعث شد این دانشگاه رتبه برتر جذب بیشترین دانشجو در استان را از آن خود کند، اذعان کرد: ما به جد پیگیر راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان رشتخوار هستیم و با تمام توان و ظرفیت برای فعال شدن آن تلاش خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: رشته‌های تحصیلی که مورد نیاز شهرستان است باید توسط کارشناسان شناسایی شود و همان رشته‌ها آموزش داده شوند.

باهوش خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با آموزش و پرورش، مدیران شرکت‌های فولادی و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار گردید قرار بر این شد که نیروهای بومی مرتبط با نیاز شهرستان آموزش داده شوند و به محض راه‌اندازی صنایع فولادی، نیروها به شرکت‌های مربوطه تزریق شوند.

فرماندار رشتخوار در ادامه افزود: رشتخوار در حال پیشرفت و توسعه در مسیر صنعتی شدن است و در آینده نزدیک منطقه متحول شده و چرخه‌های تولید فولاد راه‌اندازی خواهند شد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی می‌طلبد به سمت رشته‌های تحصیلی فنی و مهندسی پیش برویم و نیروهای ماهر برای شهرستان آموزش دهیم.

باهوش راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان را ضروری دانست و گفت: هدف دانشگاه آزاد باید تربیت دانشجو در این منطقه باشد که در ابتدا باید رشته‌های مرتبط شناسایی شده و بعد فضاهای آموزشی لازم و اساتید مربوطه تأمین شوند.

وی با بیان اینکه رشتخوار سرشار از استعدادهای ناب علمی و جوانان مستعد است، اذعان کرد: ارتقای توان کمی و کیفی دانشگاه‌ها در جای جای این شهرستان ضروری است و باید در اولویت اول برنامه‌های توسعه‌ای مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای