Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان از فردا (دوشنبه) با برگزاری چند دیدار در غرب آسیا پیگیری می شود.

به گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با هماهنگی نزدیک با مقامات پزشکی قطر، آزمایش کووید ۱۹ را بر روی کلیه اعضا و بازیکن های تیم ها شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا (غرب) در بدو ورود به دوحه قطر انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون، نتایج این آزمایشات نشان داده است که تست پنج بازیکن و یک عضو باشگاه الهلال عربستان سعودی و یک بازیکن از الدحیل قطر مثبت بوده است.

کلیه مراقبت های پزشکی و پشتیبانی مناسب از دو تیم انجام می شود و افرادی که آزمایش آنها مثبت شده است تحت نظر پزشکی در یک محیط قرنطینه ای مطابق با اقدامات ایمنی و پروتکل های کووید ۱۹ قرار خواهند گرفت.

الهلال رقیب تیم فوتبال شهرخودرو و الدحیل نیز رقیب تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کرونا ویروس لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۵۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ مهمان این تیم بود و به تساوی 2-2 رضایت داد تا به بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو امیدوار باشد.

مودریچ که در چند هفته اخیر فرصت بیشتری برای حضور در میدان پیدا کرده و کارلو آنچلوتی از او در دقایق بیشتری در ترکیب رئال مادرید استفاده کرده بود در این بازی بار دیگر روی نیمکت نشست اما با تصمیم سرمربی تیم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

این ستاره کروات در دقیقه ۷۵ به جای جود بلینگام وارد زمین شد و توانست رکورد جذابی را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به نام خودش ثبت کند. این بازیکن حالا بالاتر از فرانس پوشکاش، اسطوره باشگاه رئال مادرید، مسن‌ترین بازیکنی است که با ۳۸ سال و ۲۳۴ روز در رقابت‌های لیگ قهرمانان با پیراهن رئال به میدان رفته است.

انتظار می‌رود که مودریچ در صورت حضور در بازی برگشت و با احتمال صعود رئال مادرید به دیدار فینال بتواند رکورد خودش را بالاتر ببرد و شاید دسترسی به او برای ستاره‌های آینده این تیم بسیار دشوار باشد.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!