Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار همدان با بیان اینکه قدردان ایثار معلمان هستیم، گفت: حفظ سلامت دانش آموزان در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان؛ سید سعید  شاهرخی صبح یکشنبه در بازدید‌های خود از مدارس سطح شهر، با حضور در جمع معلمان و مدیران آموزشی، گفت: حفظ سلامت دانش‌آموزان و معلمان با رعایت اصول بهداشتی در مراکز آموزشی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هدف و سیاست دولت و همچنین ستاد استانی مقابله با کرونا،حفظ سلامت مردم در کنار انجام فعالیت‌های اقتصادی و آموزشی است، گفت: در راستای حفظ سلامت فرزندان مردم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت بر حُسن‌ انجام آن‌ها در سطح مدارس استان، در دستور کار قرار گیرد.

استاندار همدان، تاکید کرد: از اهداف اصلی مسئولان، حفظ سلامت دانش آموزان، معلمان و مدیران آموزشی است.

وی با بیان اینکه مدیران و معلمان، جهت رعایت اصول بهداشتی در مراکز آموزشی، نظارت بیشتری  داشته باشند، گفت: بدون شک اجرای دقیق و مسئولانه پروتکل‌های بهداشتی توسط معلمان و دانش آموزان عزیز، کمک بزرگی به کادر بهداشتی و درمانی استان خواهد کرد.

شاهرخی افزود: دولت  و همچنین مجموعه نظام جمهوری اسلامی در شرایط سخت تحریمی و گسترش کرونا، تلاش مضاعف و قابل تقدیری در راستای مقابله با ویروس کرونا و بازگشایی مدارس انجام داده‌اند. 

وی گفت: از کلیه ظرفیت‌ها و امکانات استان برای فراهم سازی شرایط مناسب برای حضور دانش آموزان در مدارس استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است استاندار همدان در بازدید‌ خود از مدارس سطح شهر همدان و بررسی روند رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های ستاد استانی، هدایایی به خاطر فداکاری‌های معلمان و مدیران آموزشی مدارس بازدید شده، به رسم یادبود اهدا کرد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار همدان بازدید از مدارس حفظ سلامت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: خیران مدرسه ساز در این مدت ۹۸۰ میلیارد تومان از تعهدات خود ررا تحقق کردند که بیش از ۵۰ درصد از تعهدات این سنگرسازان علم و دانش است.

ناصر فتحی افزود: نوسازی مدارس استان با حدود ۱۰۰ نفر پرسنل در کنار بیش از ۱۷۰۰ خیر مدرسه ساز در حال ساخت و تجهیز ۴۵۰ طرح آموزشی پرورشی و ورزشی است.

وی گفت: همواره خیران نیکوکار در کنار دولت به ساخت و ساز فضای آموزشی کمک می‌کنند و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فضاهای آموزشی استان به صورت صد درصدی و یا کمتر با مشارکت خیران نیک اندیش در حال اجرا است.

ناصرفتحی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس تحویل دانش آموزان و فرهنگیان استان شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • اولویت بومی گزینی در استخدام نیروهای آموزش و پرورش بهارستان
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابجا از معلمان
  • چالش کلاس‌های پرتراکم؛ از سردرگمی تا توقعات نابه‌جا از معلمان
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر