Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان گفت:برخورد یک دستگاه تریلی حامل سوخت با اتوبوس مسافربری در محور حاجی آباد یک مصدوم بدنبال داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مختار سلحشور در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل عملیات و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، تصادف تریلی حامل سوخت با یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور بندرعباس به حاجی آباد حوالی پل پایاری اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این حادثه در ساعت۲۲و ۲۵ دقیقه ۲۲ شهریور به مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان گزارش شد که بلافاصله یک تیم امدادی از پایگاه بین شهری تنگه زاغ به همراه یک دستگاه خودرو نجات به محل حادثه اعزام شد.

سلحشور افزود: در این حادثه به دلیل برخورد یک دستگاه تریلی حامل سوخت با اتوبوس مسافربری، تریلی منحرف و واژگون می شود که خوشبختانه تمام مسافران اتوبوس در سلامت کامل هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان با اشاره به تلاش ۴ ساعته امدادگران جهت رهاسازی سرنشین تریلی تصریح کرد:تنها مصدوم این حادثه جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس داده شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حادثه امداد رسانی برخورد تریلی با اتوبوس جمعیت هلال احمر استان یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خواف گفت: سرنشینان این خودرو‌های سواری در سیلاب شهرستان واقع در مناطق تنگل خرگرد، مهرآباد و پارک جنگلی ورودی شهر خواف گرفتار شده بودند.   محمد افشار مقدم افزود: با توجه به تعطیلی روز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، تعدادی از خانواده‌ها به تفرجگاه‌های شهرستان خواف عزیمت کرده بودند که به دنبال بارش شدید باران و بروز سیلاب، با مشکلاتی مواجه شدند.   وی ادامه داد: پنج تیم امدادی متشکل از ۳۰ امدادگر و نجاتگر با استفاده از پنج دستگاه خودرو کمک دار، یک دستگاه کامیون سنگین و یک دستگاه موتورسیکلت امدادی به این مناطق اعزام شدند و به خودرو‌های گرفتار در سیلاب امدادرسانی کردند.   رییس جمعیت هلال احمر خواف گفت: به دنبال فراخوان جمعیت هلال احمر خواف، ۵۰ نفر از امدادگران این شهرستان برای ارایه خدمات امدادی روز شنبه در حالت آماده باش قرار گرفتند.  

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی