Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رییس کل دادگستری استان اردبیل از صدور حکم عوامل حمله در پمپ بنزین علی‌آباد اردبیل خبر داد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی، رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به صدور حکم عوامل حمله در پمپ بنزین علی‌آباد اردبیل اظهار داشت: اوایل مردادماه چند نفر از اراذل و اوباش اقدام به حمله در پمپ بنزین علی‌آباد کرده بودند که موجب اخلال در نظم و ایجاد رعب و وحشت و تخریب اموال شده و بلافاصله متواری گردیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با صدور دستورات لازم و نظارت دادستان اردبیل اکیپ ویژه‌ای نسبت به پیگیری، شناسایی و دستگیری متهمان تشکیل و نهایتاً متهمین متواری، شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: رسیدگی به اتهام ۵ نفر از متهمین اصلی دردادسرا و دادگاه کیفری ۲ به صورت فوق‌العاده انجام گرفت و متهمان به مجازات قانونی اعمال خود محکوم شدند.

عتباتی اعلام کرد: سردسته متهمان که از اراذل و اوباش سابقه‌دار و تحت تعقیب استان بود، به تحمل سه و نیم سال حبس و دو فقره ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضایی استان است، گفت: نیروی واکنش سریع برای مبارزه با اراذل و اوباش با همکاری دستگاه قضایی استان و نیروی انتطامی تشکیل و با هرگونه اقدامات و تحرکات که موجب به هم خوردن نظم و امنیت باشد خارج از نوبت و به صورت فوق‌العاده رسیدگی شده و برای متخلفین مجازات قاطعانه و بازدارنده‌ای صادر خواهد شد.

وی از عموم شهروندان خواست کما فی السابق با مراجع قضایی و انتظامی و امنیتی نهایت همکاری را داشته باشند و هر گونه موارد اخلال در نظم و امنیت عمومی را جهت رسیدگی و برخورد با آنان گزارش نمایند.

بیشتر بخوانید: اختصاص دو شعب برای تسریع در رسیدگی پرونده‌های اقتصادی در استان اردبیل

انتهای پیام/

برچسب ها: صدور حکم علی آباد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صدور حکم علی آباد اراذل و اوباش استان اردبیل صدور حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود.

این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری خبرنگار فارس حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود. متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

دیگر خبرها

  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • فیلم| لحظه دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • لحظه دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • (ویدیو) دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه