Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:10:58 GMT

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان منصوب و معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۶۴۷۱

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان منصوب و معرفی شد

به گزارش ایرنا رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهارداشت:مسوولان دستگاه قضا تاکیدات بسیار زیادی برای مبارزه با فساد در درون و بیرون دستگاه قضایی دارند.

حجت الاسلام و المسلمین علی مصطفوی نیا گفت: باید روحیه مبارزه با فساد در دستگاه‌ها قضایی تقویت شود تا دشمن نتواند از این طریق بر ما پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای مبارزه با فساد در دستگاه قضائی خط قرمز نداریم و باید در جامعه اسلامی فساد را فریاد و نسبت به شهداء ادای دین کرد.

 رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموریتی که دستگاه قضا دارد بر هیچ‌کس پوشیده نیست و رهبر معظم انقلاب تاکید فراوان بر عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد دارند.

وی اظهارداشت: همه نهادها و سازمان‌ها باید در مبارزه با فساد با دستگاه قضایی همکاری و تعامل داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان نیز در این مراسم گفت: دادسرا نوک پیکان اجرای عدالت بوده و همه نگاه جامعه به مجموعه دستگاه قضایی است .

مهدی شمس آبادی اجرای قانون همراه با عدالت، پیشگیری از وقوع جرم، سیدگی سریع و با دقت به پرونده‌ها و کاهش اطاله دادرس، استفاده از ظرفیت همکاران را از الویت‌های کاری خود عنوان کرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی موحدی راد از آذرماه سال ۱۳۹۵ تا کنون به عنوان دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مشغول به خدمت بود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان دادگستری تکریم و تجلیل زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دادگستری تکریم و تجلیل زاهدان سیستان و بلوچستان دادگستری تکریم و تجلیل زاهدان اخبار کنکور مبارزه با فساد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»

به گزارش «تابناک» به نقل از میزان، ادستان عمومی و انقلاب کلاله اعلام کرد که تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

سیدجواد میردوستی گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند. 

میردوستی افزود: در ادامه تحقیقات، ساعتی پیش این کودک در یکی از مزارع کشاورزی نزدیک محلی که مفقود شده بود، پیدا شد.

وی با بیان این که خوشبختانه یسنا در سلامت به سر می‌برد گفت: تحقیقات قضایی این پرونده در حال تکمیل است.

دادستان کلاله از تلاش شبانه روزی اهالی شریف منطقه و همچنین نیروی هلال احمر و عوامل انتظامی و اطلاعاتی برای بازگرداندن کودک مفقود شده کلاله‌ای قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • ورود دادستان کلاله به موضوع مفقودی «یسنا»
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد