Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو اتاق بازرگانی اظهار داشت: پول بنزین چه در داخل مصرف شده و چه صادر شد باید برای نسل آینده سرمایه‌گذاری شود و شغل وزندگی ایجاد کند.

 

به گزارش «انرژی امروز» از ایلنا، علی شمس‌ اردکانی با اشاره به برخی طرح‌های بنزینی از جمله تخصیص بر اساس کد ملی و یا طرح وان اظهار داشت: اقتصاد انرژی، علم است و قطعا هرکسی که با علم مباره می‌کند جاهل است، این طرح‌ها در حد کشف انرژی هسته‌ای در آشپزخانه یک دانش‌آموز است

 

وی افزود: بنزین کالایی است که یک قیمت نقطه‌ای و یک قیمت منطقه‌ای دارد، ابتدا باید بدانیم بنزین از نفت بدست می‌آید و نفت یک ثروت بی‌‌نسلی و متعلق به آیندگان نیز است، بنابراین ما حق نداریم اموال نسل آینده را هدر بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پول بنزین چه در داخل مصرف شده و چه صادر شود باید برای نسل آینده سرمایه‌گذاری شود و شغل و زندگی ایجاد کند.

 

این عضو اتاق بازرگانی تاکید کرد: طبق قانون شرع هیچ پدری حق ندارد بیش از یک سوم اموال خود را ببخشد، طبق نظریه آدام اسمیت و  قانون اول علم اقتصاد تمام عوامل تولید باید از درآمد سهم داشته باشند و هر کسی در تولید کالا سهمی نداشته نمی‌تواند از در آمد سهمی داشته باشد، ما حق نداریم اموال نسل آینده را با طرح‌هایی که هیچ مبنای اقتصادی نداشته و فقط عوامفریبانه است، بخوریم.

 

وی یادآور شد: خرج تمام پول‌های حاکمیتی که از درآمد نفت حاصل می‌شود، به لحاظ اقتصادی، شرعی و عقلی اشکال دارد که بیهوده هدر برود، نباید سرِخود اموال نسل آینده را حراج کنیم.

برچسب هاتولید بنزین سهمیه بندی بنزین علی شمس اردکانی

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: تولید بنزین سهمیه بندی بنزین آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو نسل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته آینده به منظور شرکت در اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای ایران که در اصفهان برگزار می‌شود، به ایران سفر می‌کند. 

کمالوندی همچنین اعلام کرد که قرار است در این سفر گروسی در خصوص مسائل هسته‌ای ایران با برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران رایزنی داشته باشد. 

اولین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای روز دوشنبه الی چهارشنبه هفته آینده در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

گروسی: به‌زودی به ایران سفر می‌کنم

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • گفتگوی بورل و امیرعبداللهیان در آستانه سفر گروسی؛ رئیس دیپلماسی اروپا به وزیر خارجه ایران چه گفت؟
  • آژانس به مسیر عقلانیت باز می گردد؟
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • تصویب لایحه جنجالی در سنای آمریکا؛ واردات اورانیوم از روسیه ممنوع شد
  • سنای آمریکا واردات اورانیوم از روسیه را ممنوع کرد
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • خورشید: ساختار و چرخه حیات تنها ستاره منظومه شمسی