Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@05:26:43 GMT

نظارت دقیق بر شیوه نامه‌های بهداشتی مدارس مازندران

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۶۵۸۴

نظارت دقیق بر شیوه نامه‌های بهداشتی مدارس مازندران

ایسنا/مازندران استاندار مازندران گفت: برای حفظ سلامت دانش آموزان تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت و نظارت‌های چند لایه بر روند اجرای دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران،احمد حسین زادگان در حاشیه نشست ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییس جمهور و مشارکت ویدئو کنفرانسی استانداران سراسر کشور برگزار شد، با بیان اینکه هیچ اجباری برای آموزش حضوری دانش آموزان در مدارس وجود ندارد، اظهار کرد: برای حفظ سلامت دانش آموزان تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت و نظارت‌های چند لایه بر روند اجرای دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در امر نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام سطوح و حتی مدارس معاونین معین انتخاب شده اند که در مناطق مختلف استانی این نظارت ها را انجام می دهند و هرگونه کم و کاستی در این زمینه را گزارش می کنند و با هر گونه سهل انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی نیز برخورد می شود.  

استاندار مازندران با بیان اینکه هر گونه کوتاهی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس بر عهده آموزش و پرورش و در دانشگاه‌ها نیز بر عهده مسئولان این بخش از موسسات آموزشی کشوری است، تصریح کرد: تمامی امکانات و تجهیزات لازم بهداشتی در مدارس برای پذیرش و حضور  فیزیکی دانش آموزان وجود دارد اما اجباری برای حضور دانش آموزان وجود نداشته و افرادی که نخواهند فرزندانشان را به مدرسه بفرستند، بستر آموزش مجازی برای آن ها فراهم شده است.    

حسین زادگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که عزاداری اربعین امسال، متفاوت و با شور و شکوه همراه است، گفت: بر اساس تصمیم مسئولان عراقی، در اربعین سال جاری به دلیل درگیری این کشور با ویروس کرونا، آن ها پذیرای هیچ زایری نخواهند بود و به طور طبیعی پیاده روی اربعین نیز برای سال جاری لغو شده است و در داخل نیز راهپیمایی نداریم اما مراسم عزاداری اربعین با شکوه همراه خواهد بود.  

استاندار مازندران با بیان اینکه آیین عزاداری اربعین در مازندران نیز همانند دهه اول ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود؛ ابراز امیدواری کرد  که هیئت‌های مذهبی در اجرای این آیین مذهبی نیز همانند دهه نخست محرم عمل کنند.  

وی با قدردانی از مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، اظهارکرد: باید رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک با همین روند فعلی ادامه داشته باشد و صرفا با رعایت این پروتکل ها می توانیم بر کرونا غلبه کنیم و آمار بیماران را کاهش دهیم.  

استاندار مازندران افزود: نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی باید سفت و سخت در واحدهای صنفی ادامه داشته باشد و با متخلفان در این حوزه نیز از سوی دستگاه های متولی برخورد شده و واحدهایی که در رعایت پروتکل ها کم کاری می کنند در صورت تداوم باید تعطیل شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استاندار مازندران بازگشایی مدارس در شرایط کرونا پياده روي اربعين رعایت پروتکل های بهداشتی شیوه نامه های بهداشتی استاندار مازندران بهداشتی در مدارس رعایت پروتکل ها دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، سحابی سراسب(Horsehead) در صورت فلکی شکارچی در فاصله 1300 سال نوری از زمین قرار دارد. هر سال نوری معادل 9.7 هزار میلیارد کیلومتر است. این سحابی حدود یک قرن قبل کشف شده و نام آن از ظاهر عجیبش سرچشمه گرفته که ستونی از گرد و غبار به شکل سر اسب است.

جدیدترین تصاویر مادون سرخ تلسکوپ جیمز وب که دیروز منتشر شد قسمت بالایی «سراسب» را با جزئیات دقیق تر و ابرهای حاوی مولکول های سرد هیدروژن و مواد شیمیایی دوده مانند را به طور درخشان نشان می دهد.

سراسب یکی از هدف های مشاهدات فضایی تلسکوپ های بزرگ از جمله هابل بوده است. سال گذشته تلسکوپ فضایی Euclid اروپا تصاویری تازه از این سحابی ثبت کرد.

کد خبر 6092693 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • پارک کردن یک خودرو به شیوه‌ای متفاوت + فیلم
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز