Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان ایران در حالی به مصاف حریفان عربستانی خواهند رفت که گل‌محمدی را می‌توان خوش‌اقبال‌تر از دیگر همتایان ایرانی‌اش دانست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2020 در شرایطی از فردا آغاز می‌شود که چهار نماینده کشورمان به مصاف حریفان آسیایی خود می‌روند. نمایندگان عربستان در این رقابت‌ها مهمترین حریفان تیم‌های ایرانی محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های لیگ برتر عربستان با قهرمانی الهلال به پایان رسید. تیمی که حریف شهر خودرو است. النصر و الاهلی که با سپاهان و استقلال دیدار دارند دوم و سوم  شدند. التعاون حریف پرسپولیس نیز در رتبه دوازدهم ایستاد. این مسابقات به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا تعطیل شده بود که از 14 مرداد آغاز شد و 19 شهریور به پایان رسید تا هر چهار تیم در شرایط مسابقه وارد لیگ قهرمانان شوند.

در گروه A استقلال در حالی به مصاف الاهلی عربستان می‌رود که دیدار رفت دو تیم با برتری 2 بر یک حریف سعودی به پایان رسید. الاهلی در هشت هفته دیدار پساکرونا موفق به کسب ۱۳ امتیاز شد. این موضوع بیانگر آن است که آبی پوشان کار نسبتاً دشواری پیش رو دارند اگرچه عملکردشان در لیگ برتر ایران مناسب‌تر بود.

در گروه B شهر خودرو که بازی رفت را 2 بر صفر به الهلال واگذار کرد قطعاً کار بسیار دسواری برابر قهرمان عربستان در مقابل دارد. الهلال در 8 بازی پایانی خود به 7 پیروزی دست یافت. این تیم با وجود مسجل شدن قهرمانی‌اش هم برنده از زمین خارج شده است. با شرایط موجود مهدی رحمتی در آغاز راه سرمربیگری باید در سخت‌ترین بازی ممکن امتحان پس دهد.

پرسپولیس را باید خوش شانس ترین تیم ایرانی در مصاف با رقیب عربستانی بدانیم. سرخ‌پوشان که در دو هفته نخست تنها یک امتیاز کسب کردند دو بازی با التعاون عربستان دارند. این تیم که در نیم فصل اول از مدعیان قهرمانی بود در هشت بازی پس از کرونای خود هفت شکست متوالی به دست آورد و در آخرین بازی که بیشتر جنبه تشریفاتی داشت مقابل الحیفا که جایگاهش پایین‌تر بود برنده شد. این در حالی است که سرمربی پرتغالی التعاون برکنار و دستیار عربستانی‌اش هدایت این تیم را برعهده دارد.  قطعاً این موضوع به سود پرسپولیس خواهد بود و یحیی گل‌محمدی نمی‌تواند در صورت عدم پیروزی تیمش در دیدار با التعاون بهانه‌ای در خصوص جدایی علی علیپور و مهدی ترابی بیاورد. پرسپولیس با کسب دو پیروزی مقابل التعاون وضعیتی بسیار خوبی برای صعود پیدا می‌کند.

در گروه D سپاهان همانند پرسپولیس باید دو دیدار با حریف عربستانی خود برگزار کند. نماینده اصفهانی کشورمان در حالی با النصر مسابقه می‌دهد که این تیم نایب قهرمان لیگ برتر عربستان شد. حریف سعودی سپاهان 19 امتیاز از 8 بازی آخر خود کسب کرد تا ثابت کند پس از الهلال، قوی‌ترین نماینده عربستان است. زردپوشان ایران برای صعود ناچار به کسب حداقل 4 امتیاز از النصر هستند.

محرم نویدکیا هم به مانند رحمتی در شروع کار سرمربیگری خود باید تیمش را به مصاف یکی از آماده‌ترین تیم‌های حاضر در رقابت‌ها به میدان بفرستد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس سپاهان لیگ قهرمانان آسیا شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال تیم آرکادا گالاتی در حضور جواد کریمی پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر صفر برابر کورونا براسوف شکست خورد تا تیم براسوف تنها یک برد دیگر تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

در این مسابقه کورونا براسوف ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 20 برد تا فقط نیاز به یک برد دیگر تا قهرمانی و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

جواد کریمی در این بازی در ست اول به عنوان جانشین و در ست دوم به عنوان بازیکن ثابت در زمین حاضر بو‌د و در ست سوم هم بازی نکرد. با این حال او نتوانست مانع شکست آرکادا گالاتی شود. او در این دیدار سه امتیاز نیز برای تیمش کسب کرد.

دیدار چهارم دو تیم دوشنبه شب و در فاصله کمتر از بیست و چهار ساعت از بازی سوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است