Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 16 MB

قدس انلاین: هر چند حکم سنگین ۵۸ سال حبس برای اکبر طبری، معاون اجرایی رئیس سابق قوه قضائیه امروز اعلام شد اما پرونده بررسی دیگر تخلفات وی همچنان مفتوح است. در این پرونده چندین دستگاه آپارتمان و یک باب باغ ویلای مجلل از طبری ضبط شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اکبر طبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم

 سید محمد سجادی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار کرد: ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۳:۱۱ آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۴ دستگاه خودرو اطفاء حریق و یک دستگاه خودرو ویژه نردبان به همراه ۱۵  آتش نشان به محل آتش سوزی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: آتش سوزی از طبقه همکف ساختمان آغاز شده و دود غلیظ مسیر‌های خروج را مسدود کرده بود.

وی ادامه داد: با سرعت عمل بالای آتش نشانان، آتش سوزی در لحظات اولیه مهار شد و یک کودک ۶ساله و یک خانم ۴۷ ساله که در طبقات گرفتار شده بودند از داخل ساختمان خارج شدند.

سجادی با بیان اینکه حادثه فوق خسارت جانی در پی نداشت گفت: علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • طرز تهیه اکبرجوجه با آب نمک به سبک رستورانی
  • خبرگزاری قوه قضاییه جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی منتشر کرد
  • طرز تهیه اکبر جوجه با آب نمک به سبک رستورانی + راز خوشمزگی و نرم شدن گوشت جوجه
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور (عکس)
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز