Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@06:35:32 GMT

نگرانی برنی سندرز از وضعیت کمپین انتخاباتی بایدن

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۷۰۹۶

نگرانی برنی سندرز از وضعیت کمپین انتخاباتی بایدن

سناتور سندرز از اینکه کمپین انتخاباتی جو بایدن به اندازه کافی متمرکز بر جناح چپ حزب دموکرات نیست ابراز نگرانی کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، واشنگتن پست گزارش داد سناتور برنی سندرز در جلسه ای خصوصی از اینکه کمپین انتخاباتی جو بایدن نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری به اندازه کافی بر جناح چپ حزب دموکرات متمرکز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سندرز که در ابتدای رقابت های کاندیداتوری حزب دموکرات در مقابل بایدن قرار داشت اکنون نگران است که اگر او بر تمرکز کمپین خود بر رویکردهای میانه رو ادامه دهد مقابل دونالد ترامپ شکست بخورد.

سناتور ایالت ورمونت معتقد است بایدن باید بر موضوعات روزمره مانند خدمات درمانی و برنامه اش برای اقتصاد توجه بیشتری داشته باشد.

سندرز: مهمترین اولویت من شکست ترامپ استسندرز: کرونا واقعیت‌های زشت اقتصاد آمریکا را نمایان کردواکنش سندرز به پیشنهاد ترامپ برای به تعویق انداختن انتخابات آمریکاسندرز: به خاطر دموکراسی، ترامپ باید شکست داده شودسندرز: ترامپ فکر می‌کند همه درباره کووید-19 دروغ می‌گویندسندرز: مردم فهمیده‌اند ترامپ چه شیادی است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ اخبار آمریکا دونالد ترامپ اخبار آمریکا حزب دموکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست

سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می‌کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

به گزارش مهر، «برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آن‌ها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی‌تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

دیگر خبرها

  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • پاسخ برنی سندرز به فرافکنی نتانیاهو
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو: ۳۴ هزار نفر را در غزه کشته‌اید
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!