Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدحسین مقتدر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش ریالی مجموع این بسته‌های حمایتی ۱۴۵ میلیون ریال بوده که شامل کیف، مداد، خودکار، دفتر و دیگر لوازم‌التحریر موردنیاز یک سال دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه اهدای این بسته‌ها بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت در راستای اجرای نیت‌ واقفان و از محل ۲ موقوفه مهاباد تامین شد، ادامه داد: از این تعداد ۶۵ بسته در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و ۳۵ بسته نیز در بین دانش‌آموزان مقطع متوسطه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شناسایی دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت با کمک اداره آموزش و پرورش، کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی انجام و بین دانش‌آموزان واجد شرایط توزیع ‌شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد تاکید کرد: یکی از طرح‌ های اجتماعی سازمان اوقاف اجرای امینانه نیات موقوفات برای تامین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان بی‌ بضاعت در قالب تهیه لوازم‌التحریر با عنوان طرح مهر تحصیلی است.

وی با بیان اینکه وقف ظرفیتی قابل توجه برای رفع مشکلات جامعه است، بیان کرد: تلاش ما این است که وقف‌های جدید و نیت واقفان مطابق نیازهای روز جامعه از جمله حمایت دانش‌آموزان بی‌بضاعت باشد زیرا روز به روز جامعه با نیازهای مختلفی روبه‌رو می‌شود که باید برای رفع این نیازها وقف‌های جدیدی انجام شود.

سال گذشته نیز ۱۱۷  بسته مهر تحصیلی از محل عواید ۲ موقوفه در اختیار دانش‌آموزان نیازمندان مهابادی قرار گرفت.

مهاباد هم‌اکنون دارای ۵۰۷ موقوفه است؛ سنت حسنه وقف یکی از افتخارات مکتب اسلام و نیز از موثرترین اهرم‌های اعتقادی و فرهنگی برای جبران بخشی از نیازهای مادی و معنوی جامعه است.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۴۳ هزار دانش آموز است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه مهاباد آذربایجان غربی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه مهاباد آذربایجان غربی دانش آموزان سازمان اوقاف و امور خیریه مهاباد آذربایجان غربی دانش آموزان اخبار کنکور بین دانش آموزان بی بضاعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی