Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@15:08:17 GMT

طرح ملی فتح ۳۱ قله در ۳۱ استان توسط کارگران کوهنورد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۷۵۵۲

طرح ملی فتح ۳۱ قله در ۳۱ استان توسط کارگران کوهنورد

رئیس فدراسیون ورزش کارگری از فتح ۳۱ قله در ۳۱ استان توسط کارگران کوهنورد در پنجشنبه این هفته با همکاری فدراسیون کوهنوردی و ورزش کارگری خبر داد و گفت: این طرح ملی در ۳۱ استان به طور همزمان توسط ورزشکار کارگر اجرا و به نام جامعه کارگری ثبت خواهد شد.

جواد رمضی رئیس فدراسیون آماتور ورزش کارگری در گفتگو با ایسنا درباره اجرای طرح ملی صعود ورزشکاران کارگر به ۳۱ قله کشور اظهار کرد: مجوز این طرح از سوی فدراسیون کوهنوردی به فدراسیون کارگری داده شده و بر اساس این طرح ۳۱ قله مرتفع شناسایی شده از سوی فدراسیون کوهنوردی به صورت مشترک و همزمان توسط کارگران کوهنورد فتح خواهد شد

رمضی خاطرنشان کرد: از ۳۱ استان مختلف ۱۰ نفر از بهترین های کارگران کوهنورد از هیات های استانی شناسایی و در روز پنجشنبه بطور همزمان این ۳۱ قله در یک طرح ملی فتح و برای جامعه کارگری ثبت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار برای اولین بار با همکاری فدراسیون کوهنوردی و فدراسیون ورزش کارگری رخ خواهد داد و در پایان به شرکت کنندگان مدال و کاپ قهرمانی به امضای دو فدراسیون کارگری و کوهنوردی اهدا خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری والیبال ساحلی کارگران خبر داد و گفت: این مسابقات به زودی برگزار خواهد شد. همچنین در رشته دوومیدانی نیز سعی داریم دوم تا هفتم مهر مسابقات شرکت ها را در خراسان رضوی برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری در پایان گفت: مسابقات جهانی ورزش کارگری که قرار بود سال آینده به میزبانی زاگرب برگزار شود به خاطر مسائل اقتصادی به ایتالیا داده شده است و این مسابقات در تیر سال آینده به جای کرواسی در ایتالیا برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون کوهنوردی کارگران کوهنورد ورزش کارگری ۳۱ استان خواهد شد طرح ملی ۳۱ قله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد، ۶ هزار کارگر مرد و زن یزدی از ۶۶ واحد تولیدی استان در رشته‌های طناب زنی، پرتاب توپ، دو سرعت و قوی‌ترین مردان به رقابت باهم پرداختند.
دومین المپیاد ورزش کارگری استان از مهرماه ۱۴۰۲ با هدف ترویج بیشتر فرهنگ ورزش در بین کارگران استان یزد آغاز شد و تا اسفندماه ادامه داشت.

دیگر خبرها

  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی