Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:33:20 GMT

اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی با قیمت مناسب

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۷۷۳۵

اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی با قیمت مناسب

اگر شما جزو افرادی هستید که سفرهای زیادی به خارج از کشور انجام می دهید، برای جا به جایی بین مبدا تا فرودگاه امام و بالعکس نیاز به یک خودرو دارید.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام رنت کنیم، شما می توانید این مسیر را با خودروی شخصی تان طی کنید، به این گونه که در هنگام سفرتان خودرو را در پارکینگ فرودگاه امام قرار می دهید و پس از بازگشت می توانید خودرو را از پارکینگ خارج کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثر افراد به دلیل هزینه پارکینگ فرودگاه امام خمینی و نگرانی هایی که بابت ماشین خود دارند، ترجیح می دهد از روش های دیگری برای جا به جایی استفاده کنند. ما در این متن به شما اجاره ماشین در فرودگاه امام را پیشنهاد می کنیم.

خدمات اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی با قیمت مقرون به صرفه و خودروهای ایرانی و خارجی به متقضیان ارائه می شود. برای مهمان های خارجی، رییس و معاونان یک شرکت نیز می توانید از خدمات اجاره خودرو در فرودگاه امام بهره مند شوید.

با مطالعه این متن می توانید پاسخ تمام سوالات خود را در خصوص اجاره ماشین فرودگاه امام دریافت کنید.

چگونه از خدمات اجاره ماشین فرودگاه امام بهره مند شویم؟

اجاره ماشین در فرودگاه امام به دو صورت اجاره خودرو بدون راننده و اجاره ماشین با راننده انجام می شود. برای رزرو ماشین در فرودگاه امام می توانید از طریق یکی از شرکت های کرایه اتومبیل، اقدام کنید.

اجاره ی ماشین در فرودگاه امام به صورت بدون راننده با حداقل زمان ۳ روز رنت داده می شود؛ و شامل خودروهای ایرانی و خارجی می باشد.

کمترین قیمت اجاره ی خودرو فرودگاه امام بدون راننده ۲۵۰ هزار تومان می باشد. خدمات بدون راننده در فرودگاه مشمول هزینه ترانسفر فرودگاهی می باشد که به ازای هر خودرو ۹۰ هزار تومان می باشد.

اجاره ی ماشین در فرودگاه امام به صورت با راننده به صورت ساعتی خدمات رسانی می شود؛ که حداقل سرویس ۱۰ ساعت در طول روز می باشد.

برای اجاره ی خودروی لوکس در فرودگاه می توانید از ماشین های با راننده استفاده کنید. قیمت ترانسفر فرودگاه امام از ۱۵۰ هزار تومان الی ۳  میلیون تومان می باشد.

خودروهای اجاره ای لوکس شامل خودروهای: بنز S۵۰۰، بنز E۳۵۰، پورشه پانامرا، BMW X۶، BMW X۴ و... می باشد. از این خودروها برای مهمان های خارجی خود می توانید استفاده کنید. اجاره خودرو در فرودگاه امام همراه با یک راننده مجرب، خوش پوش، مسلط به زبان های خارجی و امور تشریفاتی صورت می گیرد.

شرایط اجاره خودرو در فرودگاه امام

شرایط اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی بر اساس نوع خدمات مشخص می شود. اجاره کنندگان برای اجاره خودرو بدون راننده در فرودگاه امام ملزم به ارائه مدارک هستند. مدارک لازم برای اجاره خودرو فرودگاه امام شامل موارد زیر می باشد:

داشتن حداقل سن ۲۰ سال گواهینامه

. گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه

. ارائه کپی پاسپورت (در صورت داشتن پاسپورت ایرانی، ملزم به ارائه کپی از کارت اقامت می باشد)

. پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودروهای درخواستی متفاوت می باشد.

. پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت های اعتباری.

. مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می شود.

بهترین شرکت اجاره ماشین در فرودگاه امام

متقاضیان برای اجاره ماشین فرودگاه امام به دنبال یک شرکت معتبر هستند. سایت های زیادی هستند که خدمات رنت خودرو در فرودگاه امام را با بهترین شرایط ارائه می دهند.

سایت اجاره ماشین رنت کنیم خدمات کرایه ماشین در فرودگاه امام را با ارزان ترین قیمت و بهترین شرایط به شما عزیزان ارائه می کند. تنوع خودروهای این سایت بالا می باشد و می توانید خودروهای لوکس و حتی خودروهای اقتصادی را از طریق رنت کنیم اجاره کنید. 

چگونه خودرو در فرودگاه اجاره کنیم؟

برای اجاره ی خودرو در فرودگاه امام می توانید با کارشناسان اجاره خودرو رنت کنیم تماس حاصل نمایید؛ و پس از درخواست نوع خدمات موجود و گرفتن موجودی خودروها، ماشین اجاره ای در فرودگاه امام را رزرو کنید.

برای رزرو خودرو در فرودگاه امام باید تصویر بلیط پرواز خود را برای ما ارسال کنید. تحویل خودرو در فرودگاه امام طبق ساعت و تاریخ پرواز شما صورت می گیرد. خودروی رزرو شده در فرودگله نیم ساعت قبل از پرواز شما در فرودگاه آماده تحویل می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اجاره ماشین خودرو در فرودگاه امام فرودگاه امام خمینی فرودگاه امام فرودگاه امام اجاره خودرو بدون راننده برای اجاره اجاره ی ی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند

سرهنگ سید صادق رسولی،جانشین پلیس راه استان قم از یک فقره تصادف فوتی و جرحی در محور نیزار خبر داد و گفت:متاسفانه راننده   یک دستگاه سواری سوزوکی ویتارا در محور نیزار  به علت  ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در سر پیج در صحنه جان خود را از دست داد و  سرنشینان این خودرو توسط تیم امداد و نجات هلال احمر از خودرو خارج شدند و یک نفر مجروح این حادثه با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد . 

وی در ادامه به رانندگان توصیه کرد: با کاهش سرعت و رانندگی به دور از شتاب‌زدگی می‌توانیم جاده‌ها را برای تمام کاربران چرخه ترافیک ایمن کنیم، باید بدانیم سرعت عامل اصلی ایجاد خطر است و هر چه سرعت بالاتر باشد احتمال وقوع سوانح رانندگی و شدت تصادف نیز به همان اندازه افزایش می‌یابد.

جانشین  پلیس راه استان قم تصریح کرد: هر چه سرعت کمتر باشد، زمان بیشتری برای تصمیم‌گیری و جلوگیری از حادثه وجود خواهد داشت و اگر برخوردی صورت گیرد، انرژی کمتری حاصل از حرکت وسیله نقلیه آزاد شده و صدمات کمتری ایجاد می‌کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی