Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:56:32 GMT

انتقاد از اشتباه فن‌دایک: او مغرور و متکبر است!

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۷۸۲۶

انتقاد از اشتباه فن‌دایک: او مغرور و متکبر است!

جیمی کاراگر اسطوره لیورپول از اشتباه عجیب ویرژیل فن دایک در بازی دیروز مقابل لیدز انتقاد کرده و از فن دایک به عنوان بازیکنی متکبر یاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک مدافع هلندی لیورپول به دلیل اشتباه عجیبی که در جریان بازی دیروز لیورپول مقابل لیدز انجام داد با انتقادهای زیادی مواجه شده. جیمی کاراگر اسطوره باشگاه لیورپول یکی از مهمترین منتقدین فن دایک بود که با لحنی تند او را هدف گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

انتقادها به فن دایک به خاطر اشتباه عجیب او در حاشیه محوطه جریمه خودی بود که باعث شد لیدز بازی را به تساوی بکشاند. فن دایک توپ را به شکلی عجیب از دست داد تا پاتریک بمفورد دروازه لیورپول را باز کند. این اتفاق در دقیقه 30 بازی دو تیم و در زمانی افتاد که لیورپول با گلهای صلاح و فن دایک 2-1 از حریفش جلو بود. اما بمفورد بازیکن لیدز با استفاده از اشتباه فن دایک بازی را 2-2 کرد. در نهایت البته لیورپولی ها موفق شدند 4-3 به پیروزی برسند.

 

 

کاراگر که به عنوان کارشناس با شبکه اسکای صحبت می‌کرد از فن دایک آنقدر ناراحت بود که از او به عنوان بازیکنی مغرور و متکبر یاد کرد. کاراگر گفت: " بازی عالی ای بود. من بعد از دقیقه 17 گفتم 90 دقیقه بازی قشنگی در پیش داریم. نتیجه در پایان کار حتی می توانست 7-7 باشد. آلیسون از شرایطش راضی نیست چون مدافعین مرکزی خوب کار نمی کنند. ویرژیل فن دایک خیلی متکبر است".

 

 

لیورپول ویرجیل فن دایک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول ویرجیل فن دایک فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پاری سن ژرمن پس از اعتراض به پوشش مدافع سابق لیورپول، از مصاحبه بعد از بازی با جیمی کاراگر خودداری کرد.

اسطوره قرمزها که دیشب پیروزی دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریسی‌ها را از نزدیک تماشا کرد، قبل از شروع بازی به میان هواداران دورتموند رفت و اوقات خوبی را کنارشان سپری کرد. او یک شال دورتموند را نیز هدیه گرفت.

کاراگر بعد از بازی با جیدون سانچو مصاحبه کرد چون مصاحبه او با سرمربی پی اس جی به‌طور ناگهانی متوقف شد. در واقع انریکه با شال دورتموند که او در اختیار داشت، موافق نبود.

این نارضایتی انریکه توسط پیتر اشمایکل فاش شد که او نیز به‌عنوان خبرنگار شبکه سی بی اس در ورزشگاه دورتموند حضور داشت.

اشمایکل گفت: «جیمی به‌طور جدی همه افراد اینجا را ناراحت می‌کند. اول از همه، قرار بود با لوئیس انریکه حرف بزند. او وارد شد و گفت سلام و بعد رفت چون جیمی شال دورتموند بر گردن داشت. به همین دلیل با سانچو حرف زدیم و او اصلا در لیست ما نبود.»

 

دیگر خبرها

  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم