Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس تورنتو در حال تحقیق در مورد حادثه کشته شدن یکی از اعضای مسجدی در «رکسدیل» با ضربه های چاقو است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «toronto.ctvnews»،پلیس تورنتو در حال تحقیق در مورد حادثه کشته شدن یکی از اعضای مسجدی در «رکسدیل» با ضربه های چاقو است.

 

چاقوکشی در سازمان بین المللی مسلمانان تورنتو در منطقه بلوار رکسدیل و خیابان برگاموت ساعت 8:40 اتفاق افتاد و پلیس با آغاز تحقیقات نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماموران پلیس مردی را که بر اثر ضربه های چاقو از ناحیه گردن زخمی شده بود ، پیدا کردند.

 

پلیس پس از حاضر شدن در صحنه این حادثه اعلام کرد که این فرد به دلیل شدت جراحت های حاصل از ضربه های چاقو کشته شده است.

 

سازمان بین المللی مسلمانان تورنتو در بیانیه ای اعلام کرد: این اتفاق به شدت ناراحت کننده و شوکه کننده است.

 

در این بیانیه آمده است: کلمات نمی توانند آنچه را که برای این عضو از مسجد «رکسدیل» اتفاق افتاده است را توصیف کنند.

 

سازمان بین المللی مسلمانان تورنتو در این بیانیه نوشت:ما همچنین جامعه خود را تشویق می كنیم كه فعلا در مورد آنچه اتفاق افتاده است قضاوت نکنند چرا که تحقیقات در این زمینه در حال انجام است و نتیجه به زودی مشخص می شود.

 

به گفته مسئولان این سازمان از واحد قتل پلیس تورنتو خواسته شده است تا تحقیقات دقیق،کامل و همه جانبه در این زمینه انجام دهد.

 

به گفته پلیس تورنتو فرد مظنون که لاغر اندام بوده و هودی مشکی با شلوار تیره به تن داشته با پای پیاده از صحنه قتل فرار کرده است.

 

از همه افرادی که  اطلاعاتی در این زمینه دارند خواسته شده است با پلیس تورنتو تماس بگیرند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: تورنتو پلیس ضربه های چاقو پلیس تورنتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، سرهنگ محمود حافظی از دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی توسط ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد و گفت: در بازرسی از محل فعالیت این افراد انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی کشف شد.
وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ با تحقیقات از فعالیت غیرمجاز ۲ پزشک قلابی که بدون مجوز و تحت عنوان طب سنتی نسبت به پذیرش بیمار و تجویز دارو در یک منزل مسکونی اقدام می‌کردند، مطلع شده و موضوع را  پیگیری کردند افزود: پلیس به محل مورد نظر اعزام و این افراد را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی رشت از کشف انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و غیرمجاز و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی در بازرسی از این منزل خبر داد و گفت: متهمان ۳۱ و ۴۱ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آنها مهر و موم شد.
سرهنگ محمود حافظی از مردم خواست، برای درمان به مراکز پزشکی معتبر مراجعه کرده و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • دیروز، ایرانی‌های تورنتو با دیدن آرنولد شوارتزنگر، غش و ضعف کردند
  • «فرج الله سلحشور» تئاتر را از مسجد آغاز کرد و بعد آثارش در جهان دیده شد
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش