Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:44:52 GMT

خامس: اورتون توان بزرگی در لیگ جزیره را دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۷۹۴۴

خامس: اورتون توان بزرگی در لیگ جزیره را دارد

به گزارش ایرنا، «خامس رودریگز» ستاره جدید باشگاه اورتون انگلیس با ابراز خوشحالی از ملحق شدن به آبی‌های گودیسون‌پارک، اظهار داشت: مربی با دانشی چون «کارلو آنجلوتی» داریم که به طور یقین از بهترین‌های جهان است.

وی افزود: وقتی مدیران باشگاه در مدت کوتاهی، سه بازیکن مطرح جذب می کنند؛ نشان از اهداف مهمی دارد که باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان تیم ملی فوتبال کلمبیا تاکید کرد: امیدوارم در هفته‌های پیش‌رو و حتی فصل‌های آینده نیز بازیکنان مطرح دیگری به اورتون ملحق شوند.

خامس ادامه داد: اورتون توان بزرگی در لیگ برتر جزیره دارد. وقتی مدیریت، مربی و بازیکنان خوب دارید همه شرایط برای رسیدن به موفقیت وجود دارد.

خامس، هفته گذشته پس از مدت‌ها نیمکت‌نشینی در رئال مادرید با قراردادی ۲۲ میلیون یورویی به اورتون ملحق شد تا بار دیگر شاگردان آنجلوتی شود.

برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس خامس رودریگوئز اورتون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس اورتون لیگ برتر انگلیس اورتون اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند

به دلیل عملکرد ضعیف در دیدارهای قبلی، یورگن کلوپ تصمیم گرفت تیمش را دستخوش تغییر کند. 

طرفداری | با تصمیم یورگن کلوپ، محمد صلاح و داروین نونیز دیدار با وست هم را از روی نیمکت شروع می کنند. این دو بازیکن با سه گل در هفت بازی اخیر لیورپول در لیگ برتر انگلیس به دلیل تمام کنندگی ضعیفشان مورد انتقاد قرار گرفته اند. عملکردی که در در بازی های اخیر چند بار تکرار شد و در جریان شکست 0-2 مقابل اورتون به بدترین حالت ممکن رسید.

هاروی الیوت و کودی خاکپو به جای این دو بازیکن در ترکیب ابتدایی قرمزها قرار گرفتند و همراه با لوئیس دیاز، خط حمله سه نفره تیم کلوپ را می سازند. خاکپو دیدار با اورتون را به دلیل تولد فرزندش از دست داده بود. جرل کونسا، رایان خرافبنرخ و واتارو اندو هم به ترتیب در ترکیب اصلی، جانشین ابراهیما کوناته، کرتیس جونز و دومینیک سوبوسلای شدند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • ملحق شدن اساتید دانشگاه نیویورک به جمع حامیان فلسطین + ویدئو |‌ برخورد خشن پلیس آمریکا را ببینید
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم