Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@17:17:22 GMT

آخرین فرصت برای متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۷۹۵۴

آخرین فرصت برای متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن

خبرگزاری تسنیم: محمود محمودزاده با اشاره به این‌که ۸۵ هزار متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن به کارتابل بانک‌ها معرفی شده‌اند، اظهار کرد: تاکنون حدود ۴۸۰۰ هزار نفر وام ودیعه مسکن را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به ثبت‌نام حدود ۳۵۰ هزار نفر در سامانه برای وام ودیعه مسکن، ادامه داد: این افراد تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۴ شهریور نسبت به تکمیل ثبت‌نام اقدام نکنند، از سامانه حذف شده و از گروه‌های ذخیره دوم و سوم جایگزین این افراد خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن و ساختمان تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا برای دریافت وام ۱۵ میلیون تومانی ودیعه مسکن ضامن نیاز نیست و متقاضی با ارائه چک یا سفته می‌تواند این وام را دریافت کند. برای وام تا ۳۰ میلیون تومان یک ضامن و وام بالای ۳۰ میلیون تومان با دو ضامن پرداخت می‌شود.

به گزارش تسنیم، بر اساس اعلام مسئولان وزارت راه و شهرسازی قرار است به حدود ۷۰۰ هزار مستأجر وام ودیعه مسکن پرداخت شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: وام ودیعه مسکن مستاجران تکمیل ثبت نام وام ودیعه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند

روح الله مقدم ظهر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شاخص ترین موضوعی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال گذشته پیگیری شد، حوزه ازدواج و خانواده بود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: یکی از مسائل مهم بحث تسهیلات زوجین بود که با پیگیری‌های انجام شده؛ تقریباً ۸۸ درصد متقاضیان که نزدیک به ۱۱ هزار نفر بودند، توانستند تسهیلات خود را از بانک‌ها دریافت کنند.

وی ابراز کرد: امیدواریم شاهد همکاری بیشتری از سوی بانک‌های خصوصی در پرداخت وام زوجین داشته باشیم و این امر در دستور کار امسال قرار دارد.

مقدم عنوان کرد: دستورالعمل هفته ازدواج به ادارات ورزش و جوانان ابلاغ شده و ستاد ساماندهی نیز بدین منظور در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان کرد: برنامه هفته ازدواج در سال جاری بصورت متفاوت تری برگزار خواهد شد و از دستگاه‌ها تقاضا داریم تا در امر ازدواج که موضوع اصلی جامعه می‌باشد، پایکار بیایند و نقش خود را ایفا کند.

کد خبر 6092235 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه، ۴۰ میلیون واریز کنند!
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ، ۴۰ میلیون واریز کنند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند
  • وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • برنامه جدید وزارت راه برای حمایت از مستاجران اعلام شد | وام ودیعه مسکن در ۱۴۰۳ افزایش می باید؟
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا