Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:04:03 GMT

فراخوان پذیرش مقاله در فصلنامه دانشجویی «روزگاران»

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۷۹۵۸

فراخوان پذیرش مقاله در فصلنامه دانشجویی «روزگاران»

انجمن علمی دانشجویی تاریخ دانشگاه اصفهان در نظر دارد ویژه‌نامه فصلنامه «روزگاران» را منتشر کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، در این راستا از اساتید و پژوهشگران دعوت شده است مقالات خود را با موضوع «تاریخ اقتصادی ایران باستان و جهان باستان» به این نشریه ارسال کنند.

این موضوع زمینه‌هایی از جمله تاریخ اقتصاد شهری، روستایی و شبانی، تغییر و تحولات اقتصادی در ایران باستان و جهان باستان، اندیشه اقتصادی؛ روابط تجاری و بازرگانی، راه های تجاری؛ کشاورزی، عوامل و مناسبات تولید، تأثیر ساختارها و نهادهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر اقتصاد ایران باستان و جهان باستان، تأثیر اقلیم و جغرافیا بر اقتصاد، قحطی و بلایای طبیعی و تأثیر آن بر اقتصاد، شورش‌های دهقانی، منبع‌شناسی تحلیلی و انتقادی تاریخ اقتصادی ایران باستان و جهان باستان و مطالعات تطبیقی اقتصاد ایران باستان و جهان باستان را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ترجمه مقالات غیر فارسی (ترکی استانبولی، انگلیسی، فرانسوی) و معرفی کتب چاپ شده که جدید و مرتبط با موضوعات فوق باشد نیز قابل ارسال است. البته چاپ اول کتب باید مربوط به یک سال اخیر باشد.

لازم است مقالات ارسالی نویسندگان براساس راهنمای تدوین مقالات تنظیم شود تا پس از انجام مراحل ارزیابی منتشر گردد. راهنمای تدوین مقالات از طریق کانال نشریه روزگاران به آدرس @roozegaranui قابل دسترسی است.

پژوهشگران و علاقه‌مندان تا ۳۰ آبان فرصت دارند مقالات و مطالب خود را ارسال کنند. ایمیل roozegaran.ui۱۳۹۰@yahoo.com به منظور ارسال مقالات در نظر گرفته شده و همچنین می‌توان با شماره ۰۹۱۳۲۳۱۲۳۳۵ (شنبه و یکشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۲) با نشریه در تماس بود.

فصلنامه علمی ـ تخصصی روزگاران به صاحب‌امتیازی انجمن علمی دانشجویی تاریخ دانشگاه اصفهان و با مدیرمسئولی مینا معینی و سردبیری دکتر مسعود کثیری منتشر می‌شود و ویژه‌نامه این فصلنامه با همکاری امور فرهنگی دانشگاه اصفهان منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تاریخ اقتصادی ایران ایران باستان و جهان باستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد.

فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فوتبال ۳۶۰

tags # فوتبال ، عادل فردوسی پور سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • پافشاری بر پدیده «اوج نفت» هرج و مرج انرژی را تشدید می‌کند
  • فصلنامه ریاضیات و علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم اسکوپوس شد
  • تیغ شدت مصرف انرژی روی گلوی اقتصاد ایران
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران/ لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد