Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم استقلال مدعی شده بلیتی که باشگاه برای او تهیه کرده را ندیده و به همین دلیل به دوحه سفر نکرده است

شیخ دیاباته برای عدم سفر به دوحه بهانه عجیبی آورده است.

به گزارش ظرفداری، شیخ دیاباته بعد از بازی فینال حذفی به فرانسه سفر کرد تا با چند روز استراحت به اردوی استقلال در دوحه اضافه شود.

طبق بلیتی که باشگاه برای دیاباته تهیه کرده بود این بازیکن باید دیروز به قطر می رسید اما در کمال تعجب اصلا به فرودگاه نرفت و بنابراین هنوز به اردوی استقلال اضافه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته عجیب اینکه زمانی که مدیران استقلال پیگیر دلیل عدم سفر دیاباته شدند او اعلام کرده بلیتی که باشگاه برای وی در واتس آپ ارسال کرده را ندیده است و آن ها باید وکیلش را در جریان این موضوع قرار می دادند.

حالا استقلالی ها برای امشب بلیت جدیدی برای دیاباته تهیه کرده اند و این بازیکن طبق روال عادی باید فردا به اردوی استقلال اضافه شود که باید دید آیا این اتفاق رخ می دهد یا نه.  

همچنین بخوانید:

شیخ دیاباته فردا وارد قطر می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شیخ دیاباته تهیه کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۷۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بررسی به عمل آمده از طریق سامانه بلیت فروشی، تنها کمی بیشتر از شش هزار بلیت اینترنتی برای بازی تراکتور - استقلال به فروش رفته است.

این در حالی است که این عدد متعلق به شب گذشته بوده اما با روند موجود بعید است تعداد بلیت فروخته شده از ۱۰ هزار نفر بیشتر باشد.

البته باتوجه به بلیت فروشی کاغذی در مقابل استادیوم و همچنین تسهیل ورود هواداران بدون بلیت در تبریز، عموما استقبال چندانی از خرید اینترنتی بلیت برای بازی تراکتور انجام نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • نفخ لوبیاها را چطور بگیریم ؟ ؛ طرز تهیه خوراک لوبیا | این غذا سرشار از آنتی اکسیدان است | فوت و فن خوشمزه‌تر شدن این غذای سالم و خانگی
  • فوت‌وفن تهیه دلمه برگ مو / ترکیب سبزی دلمه برگ مو؛ برای نرم و ترد شدن برگ‌های مو چه کنیم؟
  • آموزش روز اول، طرز تهیه مرغ خوشمزه با کشمش و زرشک
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه