Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@13:57:32 GMT

خُنک شدن ۶ درجه‌ای دما در استان‌های شمالی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۸۲۱۱

خُنک شدن ۶ درجه‌ای دما در استان‌های شمالی

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی سه روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر برای شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، برخی مناطق گیلان، غرب مازندران و برخی مناطق زاگرس مرکزی در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و جنوب شرق لرستان رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در برخی مناطق شمال شرق، شرق کشور نیز وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه بانفوذ جریان خنک شمالی به سواحل دریای خزر برای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران بارش باران و وزش باد همراه با کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.

در همین مدت دریای خزر مواج بوده و در دامنه‌های جنوبی البرز و برخی مناطق شمال غرب و زاگرس مرکزی نیز رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی‌شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم کریم آتشی آیت الله صانعی نوید افکاری دور دوم انتخابات مجلس یازدهم پرونده اکبر طبری خنک شدن هوا سازمان هواشناسی سواحل دریای خزر دارا دوم کریم آتشی آیت الله صانعی نوید افکاری دور دوم انتخابات مجلس یازدهم پرونده اکبر طبری برخی مناطق پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم

سعید اسماعیلی، وزش باد شدید همراه با آسمانی نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات افزایش ابر را پدیده جوی امروز دانست و گفت: فردا هم همچون امروز آسمان نیمه ابری تا ابری پیش بینی می‌شود.
 
اسماعیلی  با اشاره به پیش بینی سرعت ۷۵ کیلومتر بر ساعت وزش باد ظهر امروز در قم و برخی مناطق استان گفت: عصر فردا شاهد وزش باد نسبتا شدید در سراسر استان با سرعت میانگین ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ثبت حداقل دمای ۱۴ برای صبح امروز و حداکثر دمای ۳۰ درجه گفت: دمای هوای قم پایان هفته با کاهش ۴ درجه‌ای به ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • پیش‌بینی بارش در برخی مناطق کشور طی هفته جاری
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • باران همچنان مهمان کویر کرمان است
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری
  • بارندگی در این مناطق کشور ادامه دارد