Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه «یحیی گل‌محمدی» بهترین مربی ایران است، گفت:‌ حیف بود این مربی از پرسپولیس جدا شود، چراکه می‌توانیم سال‌ها با حضور او به موفقیت برسیم.

مهرداد میناوند  در خصوص دیدار پرسپولیس و التعاون عربستان در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، اظهار داشت: همه این مسئله را می دانیم که رقبای آسیایی تا دندان مسلح هستند اما اسم تیم ما هم پرسپولیس است و قطعا بازیکنان همه تلاششان را انجام می دهند تا در نهایت پرسپولیس به موفقیت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تنها نقطه ناراحت کننده این است که پرسپولیس فقط با یک بازی تدارکاتی به لیگ قهرمانان آسیا رفت. این مساله خیلی می‌تواند برای ما گران تمام شود. البته چون فصل فوتبال ایران تمام شده بود حریفی هم وجود نداشت اما وقتی بازیکن جدیدی جذب می‌شود با بازی تدارکاتی باید خودش را به مرز آمادگی و هماهنگی با تیم برساند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره پستی که یحیی گل محمدی سرمربی این تیم در فضای مجازی منتشر و در آن اعلام کرد برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کند و در این تیم می‌ماند، گفت: به نظرم یحیی باید زودتر این کار را انجام می‌داد اما او در این مدت سختی و استرس زیادی تحمل کرد و با رفتن ترابی و علیپور هم ضربه سنگینی به تیم وارد شد. هرچند معتقدم در مورد ترابی کوتاهی کردیم و در مورد علیپور هم بهتر می شد رفتار کرد.

میناوند افزود: گل‌محمدی بهترین مربی ایرانی است و حیف بود که او را از دست بدهیم. می‌توانیم از وجود یحیی سالیان سال استفاده کنیم و به موفقیت برسیم.

وی در خصوص اینکه آیا بازیکنان جدیدی که به پرسپولیس آمده‌اند می توانند در این تیم انتظارات را برآورده کنند؟ تاکید کرد: بازی در پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و یک بازیکن باید سریع خودش را با تیم هماهنگ کند تا موفق شود. امیدوارم که تمام خریدهای جدید شرایط عالی در تیم داشته باشد و به قول معروف در پرسپولیس جای خود را به دست آورند. یادمان نرود بازیکنانی مانند نوراللهی، عالیشاه، طارمی، رضاییان و... بازیکنان معمولی و عادی بودند که به پرسپولیس آمدند و در این تیم تبدیل به ستاره‌های فوتبال ایران شدند.بازیکنان جدید هم می‌توانند این سرنوشت را داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: یادمان نرود در پنج سال گذشته خیلی ها خواستند که به پرسپولیس ضربه بزنند اما پرسپولیسی‌ها با اتحاد روی پای خودشان ایستادند و همین مساله باعث قهرمانی‌های متعدد شد. اکنون می‌بینم که هواداران به خصوص در فضای چند دسته شده‌اند که این برای پرسپولیس خوب نیست. متاسفانه برخی می‌خواهند برای پرسپولیس حاشیه درست کنند. می‌توانیم با همدلی و حمایت کاری کنیم تا پرسپولیس دوباره پوست اندازی کند.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روزها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با ورزش سه در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

گل‌محمدی در پایان اظهار داشت: جا دارد از آقای زنوزی هم تشکر کنم که برای تراکتور زحمات زیادی می‎‌کشند.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیمهای مختلف لیگ برتری را دارد، در سالهای گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه 1360 به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

258258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899101

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است