Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: استخرهای سرپوشیده و رشته های ورزشی برخورد همانند کشتی، رزمی و ... به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش از ابتدای سال فعالیت آنها تعطیل شده بود. این تعطیلی تا پایان شهریور تمدید شد و ادامه فعالیت آنها بعد از این تاریخ بستگی به تصمیم دوباره ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش و جوانان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گقت: استخرهای سرباز و رشته های انفرادی که فعالیت آنها از تیر با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شده بود، مشکلی برای ادامه فعالیت آنها وجود ندارد.

گل محمدی پیرامون این پرسش در صورتی که تعطیلی اماکن ورزشی همچنان تداوم داشته باشد اجاره اماکن ورزشی چگونه خواهد بود، گفت: اگر تعطیلی اماکن ورزشی و استخرهای سرپوشیده بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش همچنان تداوم داشته باشد اجاره بهای آنها طبق ماده ۸۸ بخشیده خواهد شد. البته در این میان به بخش خصوصی آسیب زیادی وارد شده است. در حال حاضر ۵۲۰۰ مجموعه ورزشی در سطح استان تهران فعالیت می کنند که با شیوع بیماری کرونا خسارت زیادی به آنها وارد شده و بالغ بر ۵۰ درصد از نیروهای آنها بیکار شده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تا به الان ماهی ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به استان تهران خسارت وارد شده که میزان این خسارت طی هفت ماه گذشته ۱۶ میلیارد تومان بوده است. به طوری که ما تنها می توانیم حقوق پرسنل خود را پرداخت کنیم.

وی در پایان گفت: متاسفانه بسیاری از اماکن ورزشی به دلیل عدم درآمدزایی تعطیل شده اند و خسارتی که در طی این مدت به بخش خصوصی وارد شده بیش از سایر بخش هاست. به هر صورت چون تهران در وضعیت قرمز قرار دارد ادامه فعالیت اماکن ورزشی بستگی به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش دارد. در حال حاضر اماکن ورزشی که مجوز فعالیت دارند تنها امکان پذیرش ۵۰ درصد مراجعه کننده را دارند و این مساله سبب شده که درآمدها نصف شود و اکثر اماکن ورزشی با تعطیلی مواجه شوند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش استان تهران فعالیت آنها اماکن ورزشی وارد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند

 

به گزارش تابناک، جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس حدود ۴۰ دقیقه بعد از آغاز به کار، به دلیل غیبت تعدادی از نمایندگان و نرسیدن به حد نصاب جلسه با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پایان یافت.

بنابر گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رای گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بررسی بودجه را دنبال کنیم لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

 
 
وی گفت که جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود. این در حالیست که از روز گذشته اعلام شده بود که جلسات صحن مجلس تا پایان رسیدگی به بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در ۲ نوبت برگزار خواهد شد.

قالیباف همچنین از اعضای هیأت رئیسه مجلس خواستار قرائت اسامی غایبان و متاخران جلسه شد که علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی آنها را به شرح زیر قرائت کرد:

- عبدالجلال ایری

- امیرحسین بانکی پور

- علی جدی

- حسین حسین‌زاده

- جعفر راستی

- رجب رحمانی

- جلیل رحیمی جهان آبادی

- جلال رشیدی کوچی

- ابراهیم رضایی

- محمدرضا رضایی کوچی

- مجتبی رضاخواه

- یعقوب رضازاده

- منصورعلی زارعی

- علیرضا زندیان

- قاسم ساعدی

- محمد سبزی

- حسن شجاعی

- مهدی شریفیان

- منصور شکرالهی

- مهدی طغیانی

- فرهاد طهماسبی

- روح‌الله عباسپور

- محمود عباس زاده

- بهزاد علیزاده

- ابوالفضل عمویی

- محسن فتحی

- حسین گودرزی

- محمدرضا مبلغی

- حسن محمدیاری

- غلامرضا مرحبا

- اردشیر مطهری

- محمدطلا مظلومی

- فاطمه مقصودی

- سید محمد موحد

- سید کاظم موسوی

به گزارش ایسنا، بر اساس ماده ۷۱ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، انعقاد رسمی جلسات و اعتبار اخذ رأی منوط به حضور حداقل دو سوم مجموع نمایندگان در صحن است؛ بنابراین از مجموع ۲۸۶ نماینده فعلی (با حساب ۴ نماینده‌ای که در طول این ۴ سال به هر دلیلی از مجلس جدا شدند)، برای رسمیت یافتن جلسه نوبت عصر روز دوشنبه صحن مجلس باید ۱۹۱ نفر در جلسه حاضر می‌شدند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند