Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@20:09:59 GMT

توضیح معاون استقلال درمورد مذاکره با کریمی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۸۵۰۱

توضیح معاون استقلال درمورد مذاکره با کریمی

احمد مددی معاون باشگاه استقلال مدعی شد که علی کریمی هافبک آبی‌پوشان پاسخ روشنی به درخواست باشگاه برای تمدید قرارداد نداده است.

به گزارش مشرق، احمد مددی درباره عدم سفرش به قطر همراه تیم فوتبال استقلال برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: پاسپورت من در CIP فرودگاه امام خمینی (ره) مفقود شد و نتوانستم سوار هواپیما شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیگیری پلیس گذرنامه، CIP فرودگاه و شرکت هواپیمایی وارش موضوع مفقود شدن پاسپورتم صورتجلسه شد.

وی افزود: برای من عجیب بود که چطور پاسپورتم در قسمت CIP فرودگاه مفقود شد. این مسئله واقعاً جای ابهام دارد. البته موضوع در دست بررسی است تا دلیل مفقود شدن پاسپورت مشخص شود.

معاون باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات تصریح کرد: در حال حاضر تیم استقلال در قطر است و باید منتظر پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بمانیم. باشگاه تا این لحظه فعالیت جدیدی نداشته است.

مددی در مورد بحث تمدید قرارداد علی کریمی یادآور شد: گویا این بازیکن پیشنهاد خوب و سنگین مالی از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس دارد و به آن فکر می‌کند. کریمی تا این لحظه پاسخ روشنی به درخواست باشگاه استقلال نداده است.

وی راجع به بحث بازگشت آندره‌آ استراماچونی به استقلال نیز گفت: در این زمینه اطلاعی ندارم و مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره در جریان هستند و می‌توانند توضیح دهند. 

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین استقلال علی کریمی مفقود شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی

آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.

وی ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • تولید برق هسته‌ای تا ۲۵ سال آینده ۳ برابر می‌شود
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • توضیح مهم رئیس شورای شهر در مورد بوستان لاله و مفقود شدن یک کارگر در نهر آب منطقه ۱۵