Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور بیانیه‌ای توافق عادی‌سازی روابط بحرین با رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِیَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ وَمَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ

حکام عربی سرانجام پرده نفاق را کنار زدند و ماهیت مزورانه و مزدورانه خود را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکامی که سال‌ها مدعی اسلامیت بوده و مدافعان حقیقی آرمان فلسطین را متهم به رفض و مداخله و دشمنی با جهان عرب می‌کردند اینک خود بیرق دشمنی برافراشته اند و با دشمنان اهل ایمان به تعبیر قرآن دوستی آغاز کرده اند.

اقدام رژیم حاکم بر مردم مسلمان بحرین در برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی اقدامی خلاف موازین الهی اسلام و خلاف خواست قاطبه ملت بحرین است و نیز اقدامی در جهت گسترش ناامنی در سطح منطقه است.

بی تردید حکام بحرین با این اقدام خود به اصول بدیهی و نص صریح فرمان خدا پشت کرده اند که فرمود با یهود که دشمن‌ترین مردم نسبت به مومنین است دوستی نکنید و کسانی که دوستی با آن را برگزینند بی شک از اسلام خارج بوده و شایسته حکمرانی بر بلاد اسلامی و ملت مسلمان نیستند و این تکلیف ملل مسلمان است تا حکام غیر مسلم و هم پیمان با یهود و کفار را ساقط کنند چرا که این فرمان آشکار خدا است که فرمود: وَلَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا. یعنی خدا نهی کرده است تا کفار بر بلاد مسلمین سلطه داشته باشند.

بی شک این اقدام حکام عرب که با دشمن‌ترین و بدترین دشمنان اهل ایمان توافق کرده اند، نشاندهنده نفاق و کفرشان است و تائیدی بر این نکته قرانی است که اهل ایمان نیستند و اهل ایمان کسانی اند که در مقام مخالفت با صهیونیسم و رژیم صهیونیستی قامت افراشته اند. لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ.

جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن محکوم کردن خیانت حکام عربی در دوستی با اشغالگران صهیونیست فلسطین و قدس شریف این حکام را نسبت به پیامد‌های تلخ انتخابشان و خشم ملت‌های مسلمان هشدار می‌دهد و به آن‌ها توصیه می‌کند که خانه کاغدی خود را با بازی با آتش به آتش نکشند.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بحرین و رژیم صهیونیستی اهل ایمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم یمن در محکومیت نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

دریافت 15 MB کد خبر 6095517

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • تجمع مردم یمن در محکومیت نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
  • استقبال حماس از تعلیق مبادلات تجاری ترکیه با رژیم صهیونیستی