Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در واکنش به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره حضور رئیس جمهور در مرسام آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها گفت:  فشار بر اجرای شیوه نامه‌ها مانع حضور رئيس جمهور در مراسم بازگشايی دانشگاه ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت بیان کرد: تعجب می کنیم که روسای دانشگاه های علوم پزشکی واقف به این جریان نیستند.

او گفت: گرچه روز بازگشایی دانشگاه ها بوده اما ۷ ماه است که همواره و بی وقفه در سراسر کشور درگیر مواجعه با ویروس کرونا هستیم.

نمکی اظهار کرد: در ایامی که دانشگاه تعطیل بود مسن ترین اساتید بالینی ما علی رغم فشار در این شرایط در بیمارستان ها حضور پیدا کردند.

وزیر بهداشت افزود: در این ایام سخت هیچ رئیس دانشگاه علوم پزشکی فرصت با خانواده بودن نداشت. توانستیم با امکانات اندک در سال سخت تحریم و کرونا حماسه ای خلق کردیم که زبانزد کشورهای جهان شدیم و هیچ کس به دلیل عدم توان مالی در پشت درب بیمارستان نماند.

وزیر بهداشت گفت: موج شدید ویروس کرونا را با تلاش کادر درمان مدیریت کردیم. دانشگاه های علوم پزشکی امروز بازگشایی می شوند. در شرایط کرونا علاوه بر مشکلات روان پزشکی مشکلات اجتماعی و مسائل زیست محیطی بسیاری داریم و امیدوارم بتوانیم از امکانات دانشگاه‌های وزارت علوم هم استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازگشایی دانشگاه ها کرونا در ایران وزیر بهداشت دانشگاه ها علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد

۷ پروژه علمی فناوری با حضور معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، پیش از ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ۷ پروژه شامل آزمایشگاه روانشناسی، فیزیولوژی علوم ورزشی، مرکز نوآوری علوم انسانی و خانه خلاق علوم انسانی، کلینیک حقوق، خانه سلامت، مرکز توانمندسازی اجتماعی و مرکز بین المللی سازی علوم انسانی افتتاح شد.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد تجلیل از اساتید سرآمد کشوری دانشگاه کاشان و عملیاتی شدن خوابگاه متاهلی «خیرساز» در زمینی به مساحت هزار مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به ظرفیت ۱۲۰ دانشجوی مجرد و ۲۴ زوج دانشجوی متأهل در دانشگاه کاشان به زمین زده شد.

کد خبر 750875

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال