Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:47:12 GMT

سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۸۶۲۴

سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از استعفای مازیار ناظمی از سرپرستی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به علت ثبت نام در انتخابات، صبح امروز یکشنبه ۲۲ شهریور ماه ۱۳۹۹، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان شهزاد کیانی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی معرفی کرد. 

بر این اساس جلسه معارفه سرپرست جدید فدراسیون امروز با حضور خسروی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها و علیرضا باقری کارشناس دفتر امور مشترک فدراسیون ها به عنوان نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، شهزاد کیانی، مازیار ناظمی، فیروزه سید مهدی و پرسنل اداری فدراسیون برگزار شد و پس از سخنان ناظمی، خسروی و  کیانی متن حکم دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به شهزاد کیانی توسط قربانی قرائت و توسط خسروی تحویل وی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن حکم به شرح ذیل است:
جناب آقای شهزاد کیانی
با توجه به تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی و به استناد اختیارات مندرج در ذیل ماده ۱۰ اساسنامه فدراسیون های ورزشی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب می شود.

شایسته است ضمن انجام امور جاری فدراسیون، با هماهنگی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در اسرع وقت نسبت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اقدام نمایید.
توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه ایزد متعال خواستارم.
مسعود سلطانی فر

شهزاد کیانی که ۱۲ سال است که به عنوان دبیرکل فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی فعالیت می کند، سوابقی چون مدیریت تربیت بدنی شمیرانات، معاونت اداره کل تربیت بدنی استان های ایلام و تهران، مدیریت تربیت بدنی شمیرانات، سرپرستی باشگاه پیکان را در پرونده کاری و حرفه ای مدیریتی خود دارد.

کد خبر 5022413

منبع: مهر

کلیدواژه: مازیار ناظمی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ برتر والیبال ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان باشگاه پرسپولیس فدراسیون والیبال فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در مراسمی باحضور جمعی از مسئولان از خدمات سیدمحسن حمزه لو قدردانی و رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی  معرفی شد.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این آیین  از ساخت  بزرگراه و راه اصلی  چهار برابر میانگین کشور  در ۵۴ ماه گذشته خبرداد.

سیدمحسن حمزه‌لو  افزود: اخذ ۹ هزار فقره سند مالکیت تک برگی در این استان و کسب رتبه نخست کشوری در برنامه اجرایی نهضت ملی مسکن از جمله دستاوردهای اداره کل راه و شهرسازی بود.

 

سرپرست  راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این آیین اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یک تکلیف شرعی درکنار کار حرفه‌ای است که با تمام توان به همراهی بخش خصوصی وبا مشارکت مردم در خانه‌دار کردن بخش مستضعفین تلاش خواهیم کرد.

رسول عطایی در خصوص اراضی دولتی نیز گفت: در مقابل تبعیض و بی عدالتی ایستادگی خواهیم کرد و در زمینه برنامه‌های بازآفرینی شهری نوینی نیز با اصول نوین ادامه خواهیم داد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است