Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها –درحالی مجوز فعالیت باشگاه‌های ورزشی بعد از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی دوباره صادر شد که به دلیل شکل‌گیری باشگاه‌های خصوصی در این دوره مسئولان مربوطه اکنون نظارت‌های بیشتری برای جلوگیری از فعالیت آنها را اجرایی می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه،حضور در باشگاه‌های ورزشی در ایام کرونا مانند دو لبه شمشیر شده که هم فواید و هم خطرهایی را به‌دنبال دارد، باید در صورت حضور در این مکان‌ها اصول بهداشتی کاملاً رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفتم اسفند ماه به دنبال شیوع بیماری کرونا در کشور باشگاهای ورزشی شهرستان مراغه نیز تعطیل شدند بعد از گذشت چند ماه تعطیلی در اوایل خردادماه فعالیت دوباره آنها از سوی وزارت بهداشت و درمان وستاد ملی کرونا تأیید شد.

این درحالی است که برای حضور در باشگاه‌های ورزشی به دلیل کمبود امکانات در ضد عفونی و نبود تهویه‌های مناسب، خانواده‌ها از حضور فرزندان خود در این اماکن به دلیل شیوع بیماری کرونا جلوگیری می‌کنند.

برای مناسب سازی فضای ورزشی در شهرستان باید با نظارت کامل اداره ورزش و جوانان و همراهی دانشکده علوم پزشکی فکری برای تهویه مناسب هوا در داخل باشگاه‌های ورزشی و بویژه باشگاه‌های بدنسازی انجام شود.

باشگاه‌های ورزشی مراغه تهویه مناسب هوا ندارند

محمدشیری یکی از ورزشکاران در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به نامناسب بودن وضعیت تهویه هوا در باشگاه‌های این شهرستان، اظهارداشت: یکی از مشکلات باشگاه‌های ورزشی در این شهرستان در برخی موارد نبود تهویه مناسب هوا بوده که باید تغییراتی در آنها ایجاد شود.

وی افزود: یکی دیگر از مواردی که مشاهده می‌شود، حضور ورزشکاران بدون ماسک در باشگاه‌های ورزشی در این شهرستان است که باید نظارت‌های لازم در این خصوص انجام شود چراکه با عدم استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان خواهیم بود.

رعایت موارد بهداشتی در باشگاه‌های مراغه با تشدید نظارت‌ها

مهدی نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهارکرد: کلیه باشگاه‌های ورزشی این شهرستان همزمان با شیوع بیماری کرونا در این شهرستان از هفتم اسفندماه سال جاری با تصویب ستاد ملی کرونا تعطیل شد.

وی افزود: در اولین جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در فرمانداری این شهرستان مصوب شد تعدادی از باشگاه‌های ورزشی به منظور آماده سازی و ارائه خدمات به بیماران کرونایی در اختیار دانشکده علوم پزشکی قرار گیرد که به این منظور سالن اداره کار و رفاه اجتماعی در اختیار این ستاد قرارگرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه در ادامه با اشاره به اینکه ورزش در ایام کرونایی و تعطیلی باشگاه‌ها توسط ورزشکاران فراموش نشد، گفت: درایام تعطیلی باشگاه‌های این شهرستان با برنامه ریزی های انجام شده توسط اداره ورزش و جوانان برنامه هر خانه یک باشگاه ورزشی راه اندازی شد و هر روز در فضای مجازی در رشته‌های مختلف ورزشی توسط مربیان به ورزشکاران خدمات ورزشی ارائه و ورزشکاران مراغه‌ای در منزل تمرین می‌کردند.

کردستان|رقابت‌های لیگ برتر ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور از سر گرفته می‌شوداحسان‌پور: بعضی از ورزشکاران پول توجیبی هم ندارند/ کادر فنی در مورد وزنم تصمیم می‌گیردواردات موتورسیکلتهای لوکس و میلیاردی در شرایط تنگنای ارزی توسط یک فدراسیون ورزشی

مشارکت فعال قهرمانان ورزشی مراغه در ضد عفونی محلات

مهدی نوایی در ادامه با اشاره به فعالیت فعال اداره ورزش و جوانان مراغه در ضدعفونی درکنار گروه‌های جهادی، گفت: قهرمانان ورزشی با حضور هیئت‌های مختلف ورزشی فعال در این شهرستان با همراهی گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف ضدعفونی معابر و واحدهای مسکونی در این شهرستان مشارکت داشتند و این فعالیت‌ها تا زمان پایان این ویروس در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

نوایی خاطرنشان کرد: ورزشکاران مراغه‌ای در طرح کمک مؤمنانه درقالب گروه جهادی شهید علی کنعانی 500 بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان و آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.

کاهش استقبال از باشگاه‌های ورزشی با شیوع کرونا در مراغه

باشیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز و ابتلا 16 کودک پایین‌تر ازهجده سال در این شهرستان خانواده‌ها را نگران کرده و با این وضعیت خانواده‌ها از حضور فرزندان خود در باشگاه‌های ورزشی جلوگیری می‌کنند.

مهدی نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه با تاکید بررعایت پروتکل‌های بهداشتی در باشگاه‌های ورزشی، اظهارکرد: درحال حاضر در این شهرستان بیش از 26 باشگاه ورزشی دولتی و 65 باشگاه خصوصی در حال فعالیت هستند که همه آنها دارای مجوز رسمی فعالیت می‌باشند و در کنار آن براساس بخشنامه‌های ارسال و کارگاه‌های برگزار شده برای مدیران باشگاه‌های ورزشی در این شهرستان تمامی مواردی که باید جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در محیط‌های ورزشی انجام شود آموزش‌های لازم ارائه شده و تمامی موارد اعلامی رعایت می‌شود.

وی تصریح کرد: برای نظارت بیشتر برفعالیت های ورزشی و پیشگیری از شیوع کرونا در باشگاه‌های ورزشی طرح نظارتی اداره ورزش و جوانان تشدید شده و روزانه بازرسین این اداره از باشگاه‌های ورزشی شهرستان بازدید می‌کنند.

تعطیلی خودجوش 9 باشگاه ورزشی خصوصی در مراغه

 مهدی نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه با اشاره به تعطیلی خودجوش برخی از باشگاه‌ها در این شهرستان، گفت: در اقدامی خودجوش 9 باشگاه ورزشی در این شهرستان به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا باشگاه‌های خود را تعطیل کردند.

وی افزود: تمامی باشگاه‌های ورزشی در شهرستان به صورت محسوس و نامحسوس توسط بازرسین اداره ورزش و جوانان روزانه مورد ارزیابی قرار گرفته و در برخی موارد با مشاهده تخلفات دربه دلیل عدم رعایت بهداشت و پروتکل‌های بهداشتی اخطارهای لازم صادر شده است.

احداث اولین و مجهزترین خانه بوکس آذربایجان شرقی در مراغه

سیدعلی موسوی حسینی درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مراغه، با اشاره به پتانسیل‌های ورزشی در دومین شهر آذربایجان شرقی، اظهارداشت: شهرستان مراغه دومین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی پس از تبریز است که دارای پتانسیل‌های مناسبی برای توسعه ورزشی بوده و در این راستا اقدامات خوبی از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان درحال انجام است.

وی افزود: اولین خانه بوکس آذربایجان شرقی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان با پیشرفت 60 درصدی درحال احداث است که بزودی با تکمیل بخش‌های دیگر مورد بهره برداری قرارمی گیرد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی درادامه با اشاره به فعالیت دیگر حوزه‌های ورزشی در این شهرستان، اظهارکرد: اسب سواری از دیگر ورزش‌های فعال در این شهرستان است که یک باشگاه ورزشی دیگر در زمینی به مساحت 2 هکتاری دارای 22 جایگاه اسب در این شهرستان احداث می‌شود.

وی گفت: باشگاه سوارکاری درحال حاضر دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی است و بیش از 3 میلیارد تومان برای ساخت آن هرینه شده است.

وی گفت: با هماهنگی‌های لازم برای تکمیل و بهره برداری هر 2 مجموعه سوارکاری و خانه بوکس تسهیلات مورد نیاز را پیگیر هستیم.

انتهای پیام/126/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشی در این شهرستان باشگاه های ورزشی باشگاه های ورزشی شیوع بیماری کرونا آذربایجان شرقی باشگاه ورزشی باشگاه ها نظارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ناصرفخرموحدی در بازدید از واحد‌های صنفی شهرستان فاروج و شیروان گفت: نظارت مستمر با تمام توان بر بازار ادامه دارد و وجود کالا‌های اساسی در بازار بررسی و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود و همه واحد‌های صنفی باید قیمت محصولات عرضه‌شده را درج نمایند.
به همراه مدیرکل تعزیرات حکومتی، هیأتی از اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان حوزه‌ی بهداشت و سلامت و فرمانداران شهرستان‌های فاروج و شیروان از واحد‌های صنفی سطح شهر فاروج و شیروان بازدید به عمل آوردند.
 در این بازدید که بصورت سرزده به‌منظور نظارت و کنترل عرضه کالا در زمینه کمی و کیفی صورت پذیرفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از اجرای مانور نظارتی کشت‌های مشترک تعزیرات و بازرسی‌های دقیق از بازار طی روز‌های آینده در استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد