Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@02:39:11 GMT

مردم بحرین حاضر به پذیرش سازش نیستند

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۸۷۴۲

مردم بحرین حاضر به پذیرش سازش نیستند

به گزارش افکارنیوز،

 شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی در این رابطه فاش کرد ، دونالد ترامپ برای اقدام فراگیر دیپلماتیک برای توسعه روند سازش بین تل آویو و کشورهای عربی تدارک دیده است.

اخبار سیاسی- این در حالی است که روزنامه یسرائیل هیوم هم در خبری که امروز یکشنبه منتشر شد به نقل از ترامپ خبر داد ، کشورهای عربی دیگری نیز به این روند خواهند پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر  پایگاه اطلاع رسانی واللا در گزارشی به موج گسترده اعتراضات مردمی علیه سازش  اشاره و تاکید کرد مردم بحرین توافق با "اسرائیل" را فاجعه و روز سیاه توصیف کردند.

به نوشته این پایگاه عبری زبان ، طیف عظیمی از مردم بحرین که اکثر جمعیت آن شیعه هستند مخالفت خود را با سازش اعلام و تاکید کردند تا زمان آزادی و استقلال فلسطین به آنجا سفر نخواهند کرد.

در این گزارش آمده است ، مردم بحرین به سازش با "اسرائیل" اعتراض کرده و هشتگ "خیانت" را در شبکه های اجتماعی ترند کردند.

روندی که در بحرین شاهد آن هستیم با آن چه در امارات متحده عربی دیگر شیخ نشین شورای همکاری خلیج فارس حاکم  است، تفاوت زیادی دارد.

فعالان بحرینی در گفتگو با خبرگزاری ها و رسانه ها این اقدام را  فاجعه و روز سیاهی در تاریخ کشورشان توصیف می کنند.

رضا الموسوی روزنامه نگار بارز بحرینی هم این  اقدام را در راستای منافع اسرائیل و  ایالات متحده توصیف و تاکید کرد از این سازش منفعتی نصیب بحرین یا کشورهای شورای همکاری نخواهد شد. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترامپ بحرین رژیم صهیونیستی مردم بحرین ترامپ مردم بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم

رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یهودیان در کل دنیا ۱۵ میلیون نفر هستند اصلا جمعیتی نیست، یهودیان در جهان تمام شدند. اکثر یهودیان اصلا مذهبی نیستند. آنها سکولار و عیاش و خوشگذاران هستند که اهل عبادت نیستند؛ یهودیانی هم که مذهبی هستند ضد اسرائیل هستند و پرچم آنها را آتش می زنند. یک زمانی فقط در ایران پرچم آمریکا و اسرائیل را آتش می‌زدند الان در ۱۲۰ کشور جهان آتش می‌زنند. یک زمانی در تنها در ایران مرگ بر اسرائیل می‌گفتند ولی الان در ده‌ها کشور و همه دانشگاه‌های آمریکا و اروپا مرگ بر آمریکا می‌گویند. چه کسی باور می‌کرد در دانشگاهای آمریکا شعار مرگ بر اسرائیل سر بدهند؟ یکی از مقامات امنیتی آمریکا رسما اعلام کرد اغتشاشات دانشگاهای آمریکا زیر سر ایران است./دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • نگاه تاریخی به خلیج فارس راه حل مناقشات منطقه‌ای
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال