Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های عراق، «جنین هنیس پلاسخارت» در نجف اشرف با این مرجع عالی دینی دیدار و گفت وگو کرده است.
پلاسخارت به عنوان نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق، تنها مقام بین‌المللی است که آیت الله سیستانی حاضر است با او دیدار و گفت وگو کند.
هنوز در باره اهداف این دیدار و محورهایی که قرار است پلاسخارت با آیت الله سیستانی بحث و گفت وگو کند، گزارشی منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق پیش این در بحبوبه اعتراضات اجتماعی اکتبر 2019 تا فوریه 2020 در یازدهم نوامبر 2019 با آیت الله سیستانی دیدار و پیرامون اوضاع عراق با او بحث و گفت وگو کرد.
این مرجع عالی‌قدر عراق در آن برهه از مهمترین حامیان اعتراضات مسالمت‌آمیز برای ایجاد تغییرها و انجام اصلاحات در کشور بود و از تظاهرکنندگان مسالمت‌آمیز خواست که خشونت‌گرایان را از صفوف خود دور کرده و بر مطالبات به حق خود اصرار  ورزند.
در زمان حاضر، مساله انتخابات زودهنگام پارلمانی و بحث و جدل‌هایی که در خصوص تقسیم حوزه‌های انتخابیه و استفاده از کارت الکترونیکی برای دادن رای، از مسائل مورد مناقشه در عراق است.
در همین حال نمایندگی سازمان ملل در عراق، به مسائل انسانی بازگرداندن آوارگان ناشی از جنگ با تروریسم به شهرهای خود و حمایت از قانون خشونت در خانواده و همچنین آغاز عملیات بازسازی در کشور اهتمام ویژه می‌دهد.

برچسب‌ها آیت الله سیستانی سازمان ملل متحد نجف اشرف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آیت الله سیستانی سازمان ملل متحد نجف اشرف آیت الله سیستانی سازمان ملل متحد نجف اشرف اخبار کنکور آیت الله سیستانی سازمان ملل گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، صبح امروز (دوشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • دیدار «اولیانوف» با مدیرکل آژانس اتمی با موضوع ایران
  • زمینه انجام پروازهای حج از فرودگاه‌های سمنان و شاهرود فراهم شود
  • دبیرکل سازمان ملل خواستار توقف تنش و بازگشایی گذرگاه‌ها شد
  • معاون دبیرکل سازمان ملل: ۶۰۰ هزار کودک در رفح زندگی می‌کنند
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • رئیس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • «نیچروان بارزانی» با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کرد
  • عکس/ دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیسی
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب