Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر حضرتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اختصاص اعتبار برای مهار آب های مرزی از جمله مهمترین اقدامات دولت در راستای کمک به اجرای طرح های احیای دریاچه ارومیه نیز بوده است.

وی اضافه کرد: تخصیص این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی به طور کامل بوده که اقدامات بسیار قابل توجهی را در حوزه های مرتبط به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی اظهار کرد: از محل این اعتبار قابل توجه، سدهای مختلفی در شمال و جنوب آذربایجان غربی احداث شده که سدهای سردشت، کانی‌سیب، سیلوه، کرم آباد و حتی برخی طرح ها در حوزه زاب و ارس و رودخانه آغ چای از آن جمله است.

حضرتی گفت: یکی از اقدامات مهم از این محل، احداث تونل انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه بوده که قرار است پس از آبگیری در دی ماه امسال، سالانه ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیون مترمکعب آب را به دریاچه سرازیر کند.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از جمله استان های مرزی کشور است که ۹۶۷ کیلومتر مرز با سه کشور دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی دولت دریاچه ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی دولت دریاچه ارومیه آذربایجان غربی دولت دریاچه ارومیه اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مسیر‌های احتمالی عبور کالای قاچاق، توانستند ۳ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق را توقیف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از خودرو‌های توقیفی تعداد ۵۳۰ دستگاه گوشی هوشمند، ۷۲۰ عدد لیوان آلومینیومی و ۵۸۰ عدد درب ظرف و قوطی و یک دستگاه فلزیاب و چند قلم کالای دیگر را کشف کردند.

سردار احمدی با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کشفیات، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۲ نفر متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو نیز توقیف که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی در خاتمه ضمن تاکید بر لزوم مقابله و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاقچیان اذعان داشت: مرزبانان غیور استان آذربایجان غربی در راستای انسداد کنترل نوار مرز و مقابله و مبارزه با جرائم و تخلفات مرزی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی