Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملکپور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آغاز شور عاطفه‌ها با شعار ایران همدل، قول در تامین مایحتاج تحصیل دانش‌آموزان، همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر، افزود: شور عاطفه‌ها در راستای حمایت از پنج هزار و ۷۰۰ دانشجو و دانش‌آموز زیر پوشش این نهاد تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

وی، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاسهای درس در فضای مجازی، افزود: تامین تجهیزات الکترونیکی برای دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد یک اولویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تعدادی از دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند به علت مشکلات اقتصادی دارای لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند نیستند و شور عاطفه‌ها امسال با هدف تامین وسایل کمک آموزشی غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به نحوه برگزاری شور عاطفه‌ها در سالجاری به دلیل شیوع کرونا افزود: شور عاطفه‌ها بدون حضور فیزیکی با محوریت مدارس، مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان برگزار می‌شود.

ملکپور با تقدیر از حمایت‌های مردم نیکوکار استان از خانواده‌های نیازمند گفت:پرداخت غیرحضوری کمکها نیز با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی امکان‌پذیر است.

وی اظهار داشت: با همکاری و تعامل با یک موسسه خیریه در تهران ۲۰۰ دستگاه لپ‌تاپ برای توزیع بین دانش‌آموزان استان پیگیری شده است.

وی به فعال شدن مراکز نیکوکاری در راستای تهیه ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان در مدارس استان، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: افزایش تعامل با خیران و مراکز نیکوکاری برای تامین ملزومات الکترونیک یکی از مهمترین برنامه‌های امسال است.

به گفته وی، پارسال ۲۵ میلیارد ریال کمک مردمی در جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس جمع‌آوری و بین جامعه هدف توزیع شد.

 به گزارش ایرنا ،هم‌اکنون ۳۹ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۹۰ هزار نفر در استان زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

برچسب‌ها بازگشایی مدارس چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازگشایی مدارس چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی ره بازگشایی مدارس چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی ره اخبار کنکور شور عاطفه ها کمیته امداد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل