Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@01:22:14 GMT

بهترین بازیکن سال قبل NBA در مسیر جدایی

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۷۹۲۰۶

بهترین بازیکن سال قبل NBA در مسیر جدایی

ستاره یونانی تیم میلواکی باکس بعد از ناکامی تیمش در رسیدن به فینال با اقدامی عجیب در اینستاگرام به شایعات جدایی‌اش دامن زد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که تیم میلواکی باکس در سری نیمه نهایی کنفرانس شرق NBA مقابل میامی هیت با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.


آخرین شکست در حالی برای باکس رقم خورد که "یانیس آنته‌توکومپو" به دلیل آسیب دیدگی پا نتوانست در این دیدار مهم تیمش را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یانیس اما در پایان آن بازی عنوان کرد جایی نمی‌رود و فصل آینده هم در میلواکی خواهد ماند. با این حال از روز گذشته آنفالو کردن هم‌تیمی‌ها و حساب کاربری تیم میلواکی از سوی این ستاره یونانی باعث شد شایعه جدایی او قوت بگیرد..


یانیس MVP فصل پیش NBA محسوب می‌شود و پیش از این هم برخی رسانه‌ها از جدایی او در صورت نرسیدن باکس به فینال کنفرانس شرق خبر داده بودند.


البته برخی این حرکت ابرستاره یونانی باکس را نوعی ترفند تجاری می‌دانند، اما حالا هواداران میلواکی بیش از پیش نگران جدایی آنته‌توکومپو شده‌اند.

بسکتبال آمریکا (ان بی ای)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال آمریکا ان بی ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد

دو بازیکن از اینتر و یک بازیکن از میلان در تابستان 2024 به صورت آزاد جدا می شوند

طرفداری | الکسیس سانچز و استفانو سنسی از اینتر و سیمون کیائر از میلان با اتمام قراردادشان این دو تیم را ترک می کنند. 

به گزارش فابریتزیو رومانو، الکسیس سانچز در پایان فصل اینتر را ترک می کند. قرارداد مهاجم شیلیایی با نراتزوری تنها تا تابستان 2024 اعتبار دارد و او به صورت آزاد راهی تیم دیگری می شود. برخی منابع ایتالیایی از احتمال بازگشت او به ریورپلاته خبر داده اند. استفانو سنسی که او هم قراردادش تا تابستان 2024 اعتبار دارد، دیگر بازیکنی است که از نراتزوری به صورت آزاد جدا می شود. سنسی در ژانویه تا آستانه انتقال به لسترسیتی پیش رفت و باید دید این تیم انگلیسی دوباره برای او اقدام می کند یا نه. 

رومانو همچنین گزارش داد سیمون کیائر که قراردادش با میلان در انتهای فصل خاتمه می باید به زودی روسونری را ترک می کند. مدیر برنامه مدافع با تجربه دانمارکی جدایی او را تایید کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود