Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی همانند سال‌های گذشته به همت فرهنگسرای اندیشه و با همکاری شبکه قرآن، سازمان دانش آموزی، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و کانون مداحان با هدف شناسایی، حمایت و پرورش استعدادهای بالقوه‌ مداحان نوجوان، تشویق و ترغیب نوجوانان خادم اهل بیت(ع) و پرورش مداحان طراز انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آیین با توجه به شیوع ویروس کرونا با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار شده و بر این اساس ۶۰۰ نفر از علاقه‌مندان به شرکت در آئین مذکور ویدئوهای ۳ تا ۵ دقیقه‌ای از خود تهیه و از طریق درگاه اینترنتی www.qurantv.ir یا www.nogolanhosseini.ir بارگذاری و ارسال کردند.

استان های قزوین، اصفهان، کرمان، فارس، البرز و آذربایجان های شرقی و غربی دارای بیشترین ثبت نام کنندگان در چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی هستند.

 با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار، داوری مرحله مقدماتی و بازبینی آثار با حضور داوران و صاحبنظران از جمله رحمان نوزانی، محمود تاری، سعید نسیمی، حسین درویش و محمد امانی مهر برگزار می‌شود.

همچنین راستی آزمایی شرکت کنندگان در چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی در تاریخ ۲۹ الی ۳۱ شهریور  برگزار خواهد شد و آزمون نهایی و ضبط برنامه نهایی نیز در ۳ الی ۱۰ مهرماه انجام می‌شود.

 اختتامیه و اهدای جوایز چهاردهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی ـ مداحان دانش آموز شهر تهران ـ روز پنجشنبه ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگسرای اندیشه تجلیل از نوگلان حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم

همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان قشم برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076923 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • نقد کتاب مویه های آمو
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم