Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام، قرعه کشی سومین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو راس ساعت ۹ صبح فردا ۲۴ شهریورماه با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار می شود.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری برنا، در مرحله سوم فروش فوق العاده ایران خودرو، پنج محصول سمند ال ایکس، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ پنج، پژو ۲۰۶ صندوق دار و ۴۰۵ اس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ال.ایکس عرضه شده است. 


پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهادهای ناظر، اسامی در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت. 


مشتریان منتخب در این طرح تا روز پنج شنبه این هفته، ۲۷ شهریورماه فرصت خواهند داشت تا با واریز وجه خودرو،‌ نسبت به ثبت نام قطعی در این طرح اقدام کنند. در صورت گذشته این مهلت و عدم واریز وجه نفرات با فهرست ذخیره ها جایگزین خواهند شد. 


مراسم قرعه کشی از طریق صفحه رسمی اطلاع رسانی ایران خودرو در اینستاگرام به نشانی ikcopressofficial به صورت زنده پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو فروش فوق العاده ایران خودرو زمان قرعه کشی ایران خودرو قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۷۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد

اصغر بالسینی، سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در ۲۰ حراج حضوری شمش طلا در مرکز ارز و طلای ایران طی ۳ ماه، حجم معاملات طلا از مرز ۲،۷ تن گذشت.

او در ادامه اظهار کرد: بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست هفته آینده یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار شود زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضیان خرید می‌توانند تا ساعت ۲۴ شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کنند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

بالسینی در نهایت گفت: عرضه شمش طلا در مرکز مبادله ادامه دار خواهد بود و برای تحویل شمش‌ها هیچ مشکلی وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل